خبرهای داغ:
معاون اجرایی سپاه امام علی بن ابی طالب (ع) استان قم از خدمت‌رسانی هزاران بسیجی در موکب‌های اربعین حسینی به زائران خبر داد.
کد خبر: ۸۵۹۹۲۹۶
|
۰۳ آذر ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از قم،احمد بیطرفان طی سخنانی ضمن گرامیداشت هفته بسیج در مورد وظایف این نهاد انقلابی گفت: ملت ایران همواره نسبت به بسیج و رسالت آن آگاهی دارند از زمان تشکیل این شجره طیبه از 5 آذر سال 58، همواره شاهد حضور بسیجیان در عرصه های مختلف بوده‌ایم.

وی افزود: در ابتدای پیروزی انقلاب نیروی بسیج و نیروهای مردمی در خنثی کردن غائله‌های فتنه نقش مهمی داشتند همچنین در طول 8 سال دفاع مقدس در مواجهه با استکبار جهانی که این جنگ را برنامه‌ریزی می‌کرد حضور بسیج در کنار مردم را شاهد بوده‌ایم.

معاون اجرایی سپاه امام علی بن ابی طالب(ع) عنوان کرد: امروز نیز بسیج در عرصه‌های اجتماعی دفاعی و سازندگی و در هر کجای نظام که نیاز باشد حضور دارد، در مسائل واکسیناسیون و حتی آمارگیری در سال‌های قبل نیز بسیجیان در صحنه حضور داشتند.

بیطرفان خاطرنشان کرد: بسیج براساس نیازها در عرصه بین‌الملل نیز الگوی نیروی مقاومت اسلامی است و در واقع بسیج و تفکر بسیجی پیروزی آفرین است.

معاون اجرایی سپاه استان قم در مورد خدمات بسیج نیز گفت: هم اکنون تعداد زیادی از بسیجیان در قالب موکب‌های عزاداری در خروجی‌ها و در مرز و در داخل عراق در حد فاصل نجف و کربلا نقش آفرینی می‌کنند.

وی در مورد تشکیل حلقه صالحین افزود: مهم‌ترین طرح حضور بسیج طرح صالحین است که در سطح کشور در حال اجرا است و در این طرح با استفاده از بسیج اقشار مختلف دانشجویی و کارمندی و پزشکی، حلقه صالحین با حضور اساتید و مربی و سرگروه‌ها تشکیل می‌شود و با برنامه‌های فرهنگی، بحث و گفت و گو افراد متدینی تربیت می‌شوند که در اداره کشور به عنوان افرادی متعهد و متخصص به ایفای نقش می‌پردازند.

بیطرفان گفت: در حلقه‌های صالحین بصیرت و ولایت فقیه سرلوحه کارها است و افراد به دور از جناح‌ها و وابستگی‌ها در خط ولی فقیه حرکت می‌کنند و بصیرت و بینش خود را در مواجهه با انواع فتنه‌های دشمن نشان می‌دهند.

معاون اجرایی سپاه امام علی بن ابی طالب (ع) از در مورد بسیج خودکفایی و سازندگی نیز گفت: در بحث سازندگی قرارگاه‌های سازندگی سپاه در عرصه‌های مختلف با به کارگیری بسیجیان متخصص طرح‌های بزرگی به مرحله اجرا در آمد و بسیجیان در عرصه اقتصاد مقاومتی در تخصص‌های مختلف توانمندی خود را اثبات می‌کنند.

وی عنوان کرد: با تکیه بر فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی بسیجیان در جهت تحقق اقتصاد مقاومتی با اکیپ‌های 4 و 5 نفره حضوری موثر در طرح‌های اقتصادی و زمینه‌های مختلف صنعتی، کشاورزی و تولیدی دارند و در حال حاضر نیز بیش از 500 واحد و 100 طرح اقتصادی در مسیر اقتصاد مقاومتی در قم توسط بسیجیان فعال است.

بیطرفان در پایان تصریح کرد: ملت ایران همه بسیجی هستند و بسیجی برای حضور در برنامه‌های مختلف نیاز به سازماندهی دارد مردم و به ویژه جوانان می‌توانند در بسیج اقشاری ورود پیدا کنند و نسبت به توان و تخصص ثبت نام نمایند تا به جامعه ده‌ها میلیونی بسیج بپیوندند.



ارسال نظرات
پر بیننده ها