فرمانده سپاه ثارا... خارگ

باید به وظیفه خود درقبال رسالت شهدا عمل کنیم

فرمانده سپاه ثارا... خارک با اشاره به اینکه شهداء تکلیف خود را به بهترین وجه انجام دادند تاکید کرد: اکنون ما باید به وظیفه خود در قبال رسالت آنان عمل کنیم.
کد خبر: ۸۵۹۹۲۸۷
|
۰۳ آذر ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۶
 

به گزارش خبرگزاری بسیج از جزیره خارک؛ فرمانده سپاه ثارا... جزیره خارک در دیدار با خانواده شهید محمد باقر عهد قدیمی گفت: کار شهیدان با خلوص نیت، صرفا برای رضایت الهی و بدون هیچ طمع و چشم داشتی انجام شد  که اجر این عمل خالص، نزد پروردگار محفوظ خواهد بود .

عبدالکریم دانش آموز ادامه داد: ارزش عمل شهیدان را با ملاک‌های مادی نمی‌توان احتساب و درک کرد آنجا که شخصی برای دفاع از دین و ناموس خود با اعتقاد راسخ و بدون کوچک‌ترین تزلزل، دنیا و مافیها را ترک گفته، در راه پاسداری از ایمان خود  جانفشانی می‌کند.

وی با تاکید بر این که در دنیا و آخرت به کمک شهیدان نیازمندیم تصریح کرد: شهداء تکلیف خود را به بهترین وجه انجام دادند و اکنون، ما باید به وظیفه خود در قبال رسالت آنان عمل کنیم.

فرمانده سپاه خارک افزود:باید امر به معروف و نهی از منکر کنیم و تا آنجا که در توان داریم الگوی رفتاری مناسبی از یک مسلمان واقعی باشیم.

دانش آموز اظهار امید واری کرد با تمسک به قرآن و اهل بیت و آراستن خود به فضیلت‌های اخلاقی همچنین دوری از اخلاق ناپسند، در مسیر شهیدان گام بر داریم .  

ارسال نظرات