بسیج در تمامی عرصه‌ها آماده مقابله با نفوذ دشمنان است

مسئول نماینده ولی فقیه در سپاه ناحیه سنندج با اشاره به اینکه بسیج امروز در مقابل جنگ نرم دشمن مقتدارانه ایستاده است، گفت: بی‌شک بسیج در تمامی عرصه‌ها آماده مقابله با نفوذ دشمنان بوده و در مقابل تمامی توطئه‌ها ایستاده است.
کد خبر: ۸۵۹۹۲۸۳
|
۰۳ آذر ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از کردستان، حجت‌الاسلام سید قاسم هاشم‌پور مسول نماینده ولی فقیه در سپاه ناحیه سنندج در جلسه گرامیداشت هفته بسیج در اداره کل تبلیغات اسلامی کردستان ضمن تبریک هفته بسیج، اظهار داشت: بسیج شجره طیبه ای است که در فضای معطر انقلاب اسلامی رشد کرد و به بار نشست و روز به روز نیز قدرتمند تر می شود.

وی به فرمان تشکیل بسیج مستضعفین به فرمان امام خمینی(ره) اشاره کرد و گفت: بسیج نهادی مردمی که تنها مختص مرزهای جمهوری اسلامی ایران نیست بلکه بنا به فرموده امام راحل در همه جهان به مستضعفین خدمت می کند.

حجت الاسلام هاشم پور در ادامه گفت: در دوران دفاع مقدس بسیج در کنار دیگر نیروهای نظامی به دفاع از کشور پرداخت و بعد از آن نیز شاهد حضور موفق بسیج در کشور بودیم.

وی گفت: بسیج در اوایل پیروزی انقلاب ماموریت خود را در دفاع از آرمان ها و ارزش های اسلام و انقلاب انجام داد اما امروزه بعد از پایان جنگ نظامی، نبرد همچنان باقی است و فقط ماهیت و نوع آن عوض شده است.

وی ادامه داد: امروزه نیز با تغییر تاکتیک دشمن و تبدیل آن به نبردهای اقتصادی؛ فرهنگی وظیفه بسیج حضور در جبهه های فرهنگی و اقصادی است.

مسول نماینده ولی فقیه در سپاه ناحیه سنندج یکی از وظایف بسیج را ایجاد حیات طیبه برای عموم مردم عنوان کرد و افزود: بسیج در تمامی اقشار حضوری فعال دارد.

وی با بیان اینکه خط مقدم نبرد نرم وارد منازل شده خاطر نشان کرد: در همجمه فرهنگی دشمن دیگر همانند گذشته خاکریز ها مشخص نیست و وظیفه بسیج امروز در قبال گذشته سنگین تر است.

حجت الاسلام هاشم پور با یادآوری اینکه دشمن از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی تا کنون به بهانه ها و ئوطئه های گوناگون قصد نفوذ در کشور را داشته است، گفت: امروز نیز دشمن در عرصه های مختلف امنیتی، سیاسی؛ اقتصادی و فرهنگی قصد نفوذ به کشور را دارد و با بصیرت افزایی و روشنگری باید مانع این اقدام دشمن شد.

مسئول  نماینده ولی فقیه در سپاه ناحیه سنندج با اشاره به اینکه بسیج امروز در مقابل جنگ نرم دشمن مقتدارانه ایستاده و از ارزش‌های دینی و اسلامی دفاع می‌کند؛ اضافه کرد: بی‌شک بسیج در تمامی عرصه‌ها آماده مقابله با نفوذ دشمنان بوده و در مقابل تمامی توطئه‌ها ایستاده است.
ارسال نظرات