خبرهای داغ:
درکنگره ملی شهیده «طیبه واعظی» ضمن تجلیل از فرزند این بانوی شهیده، از تولیدات کنگره رونمایی به‌عمل آمد.
کد خبر: ۸۵۹۹۲۷۷
|
۰۳ آذر ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۳
 به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از اصفهان، فرمانده سپاه صاحب‌الزمان (عج) استان اصفهان صبح امروز درآئین برگزاری کنگره ملی شهیده "طیبه واعظی" که با حضور جمعی از مسئولان کشوری و استانی در اصفهان آغاز به‌کار کرد گفت: خون شهدا سبب شده است که شور و شعور انقلابی در میان امت اسلامی افزایش پیدا کند، بنابراین یکی از برجسته‌ترین ویژگی‌های ملت ایران بالا بودن بصیرت و شور حسینی است.

سردار غلامرضا سلیمانی ؛بااشاره به اینکه تاکنون 2 کتاب برای معرفی شخصیت شهیده طیبه واعظی به مرحله چاپ رسیده است افزود: اقدامات ماندگار همانند چاپ کتاب در راستای معرفی شخصیت شهیده واعظی ادامه دارد.

فرمانده سپاه صاحب‌الزمان (عج) استان اصفهان گفت: سازمان بسیج با برگزاری کنگره‌های شهدا به معرفی شهدای برجسته هر قشر پرداخته و شخصیت این شهدا را به خوبی به مردم ایران به ویژه جوانان معرفی می‌کند.

گفتنی است در جریان برگزاری کنگره ملی شهیده «طیبه واعظی» ضمن تجلیل از فرزند این بانوی شهیده، از تولیدات کنگره رونمایی به‌عمل آمد.

همچنین در ادامه مراسم از تولیدات کنگره شامل کتاب‌های «موقعیت فرشته» و « وقتی عشق می‌بارد»، نرم افزار «من طیبه‌ام» و آهنگ ویژه کنگره با صدای حامد زمانی با نام «لشگر فرشتگان» رونمایی شد.

کنگره ملی شهیده طیبه واعظی، شهید شاخص سال 94 با حضور سردار نقدی، رئیس سازمان بسیج کشور، فرماندهان نظامی و انتظامی استان اصفهان، خانواده‌های شهدا و دانشجویان در مجموعه سالن‌های گسترش دانشگاه علوم پزشگی اصفهان برگزارشد.

انتهای پیام/63055/

ارسال نظرات
پر بیننده ها