خبرهای داغ:
دبیر شورای فرهنگی اداره‌کل ورزش و جوانان استان قم خبر داد؛
دبیر شورای فرهنگی اداره‌کل ورزش و جوانان استان قم گفت: جامعه ورزش و جوانان قم به مناسبت هفته بسیج مزار شهدای گمنام شهر پردیسان را غبارروبی و گلباران می‌کند.
کد خبر: ۸۵۹۹۲۶۴
|
۰۳ آذر ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، علی پارسانیا طی سخنانی اظهار کرد: به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج برنامه‌های متنوعی توسط این اداره‌کل به اجرا در آمد که یکی از این برنامه‌ها به برگزاری آیین غبارروبی و گلباران مزار شهدای گمنام شهر پردیسان با حضور ورزشکاران و مسئولان اداره‌کل ورزش و جوانان قم اختصاص دارد.

وی در ادامه به برگزاری هشتمین جلسه شورای فرهنگی اداره‌کل ورزش و جوانان در سال جاری اشاره کرد و افزود: در این جلسه با حضور مدیرکل و معاون فرهنگی و امور جوانان این اداره‌کل به همراه اعضای شورا تصمیمات خوبی در زمینه تحول و توسعه برنامه‌های فرهنگی حوزه ورزش اتخاذ شد.

دبیر شورای فرهنگی اداره‌کل ورزش و جوانان استان قم اضافه کرد: یکی از موضوعات مورد تاکید مدیریت اداره‌کل ورزش و جوانان تشکیل کمیته‌های فرهنگی هیئت ورزشی است که می‌تواند گام مهمی در پرداختن اصولی به مباحث فرهنگی در حوزه ورزش باشد.

وی خاطرنشان کرد: در این شورا مقرر شد در مکاتبه هیئت‌های ورزشی استان قم نسبت به تشکیل کمیته فرهنگی در هر هیئت ورزشی اقدام شده و مسئول کمیته فرهنگی هیئت‌ها از سوی معاونت فرهنگی و امور جوانان این اداره‌کل معرفی و منصوب شود.

پارسانیا ادامه داد: همچنین در این جلسه مقرر شد بخشی از اعتبارات ورزش با نظر معاونت فرهنگی و امور جوانان به برنامه‌های فرهنگی هیئت‌های ورزشی استان قم تعلق گیرد و یکی از آیتم‌های ارزیابی هیئت‌های ورزشی توسط معاونت توسعه امور ورزش در ارزیابی پایان سال، بررسی چگونگی اجرای شاخص‌های فرهنگی با نظر معاونت فرهنگی و امور جوانان این اداره‌کل باشد.

وی اظهار کرد: از دیگر نتایج جلسه شورای فرهنگی اداره‌کل ورزش و جوانان استان قم به مناسبت هفته بسیج، تخصیص اعتبار ویژه به هیئت‌های ورزشی برای اجرای برنامه‌های فرهنگی و ارائه گزارش آن به معاونت فرهنگی و امور جوانان بود.

دبیر شورای فرهنگی اداره‌کل ورزش و جوانان استان قم افزود: قرار بر این است که از امسال در پیش‌نویس تقویم سالانه فعالیت‌‌ها و برنامه‌های هیئت‌های ورزشی قم،‌ برنامه‌های فرهنگی هیئت‌ها گنجانده شود و با حضور مسئولان کمیته‌ فرهنگی هیئت‌ها به اجرا درآید.

وی خاطرنشان کرد: از دیگر مصوبات هشتمین جلسه شورای فرهنگی اداره‌کل ورزش و جوانان می‌توان به تهیه و تنظیم پیش‌نویس برنامه‌های فرهنگی ویژه حوزه ورزش برای سال 95 اشاره کرد که توسط بسیج ورزشکاران در بهمن‌ماه ارائه خواهد شد و درباره آن تصمیم‌گیری نهایی صورت می‌گیرد.

پارسانیا گفت: همچنین قرار است توسط معاونت توسعه امور ورزش این اداره‌کل به هیئت‌های ورزشی به منظور نصب پلاکارد، بنر و دیگر منابع اطلاع‌رسانی مناسبت‌های ملی و مذهبی سال ابلاغ شود و برنامه اجرایی همایش اخلاق در ورزش و فراخوان مقالات با محوریت اخلاق و معنویت در ورزش توسط بسیج ورزشکاران تهیه و در جلسه بعدی این شورا مطرح شود.



ارسال نظرات
پر بیننده ها