فرماندار دیلم در جمع کارکنان ناحیه مقاومت صاحب‌الزمان(عج ) در خصوص جاودانگی نهاد مقدس بسیج گفت: سمت فرمانداری و ... یک جایگاه موقت است اما کسوت بسیجی برای ما همیشگی است و خداوند توفیق دهد که با تفکر بسیجی خدمت کنیم.
کد خبر: ۸۵۹۹۲۵۷
|
۰۳ آذر ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از شهرستان دیلم؛ حسن اسماعیلی، فرماندار دیلم در جمع کارکنان ناحیه مقاومت صاحب‌الزمان(عج)  ضمن ابراز خرسندی از حضور در جمع پاسدران با افتخار خود را بسیجی خواند و به سوابق و ارتباط خود با بسیج و پایگاه‌های مقاومت را گوشزد کرد.

اسماعیلی در خصوص جاودانگی نهاد مقدس بسیج گفت: سمت فرمانداری و ... یک جایگاه موقت است اما کسوت بسیجی برای ما همیشگی است و خداوند توفیق دهد که با تفکر بسیجی خدمت کنیم.

ریس ستاد گرامیداشت هفته بسیج با  اشاره به شعار همدلی و همزبانی اظهار امیدواری کرد و افزود: برای تحقق اهداف مقدس نظام اسلامی همه باید با دوری از جناح گرایی منشاء اتحاد و همبستگی و دست در دست هم خدمتگذار همه مردم با هر گرایش و سلیقه باشیم.

اسماعیلی دستیابی تیم مذاکره کننده هسته‌ای به نتایج خوب را حاصل زحمات جمعی و پشتیبانی همه مجموعه‌ها از جمله نیروهای مسلح دانست و با اشاره به سخنان قاطع و دلگرم کننده جانشین سپاه در ایام مذاکره افزود: اگر تیم هسته‌ای می‌تواند مقابل 5+1 که در واقع روبروی دنیا است ایستادگی کند چیزی جز لطف خداوند،  پشتوانه 200 هزار شهید و بعد اقتدار نیروهای مسلح نیست و گرنه تیم هسته‌ای از خود چیزی نداشته و به دلگرمی بسیج و سپاه پیش می‌رود.

رییس شورای تامین شهرستان دیلم اضافه کرد: این هم یاری و اتحاد در خدمت رسانی به مردم می‌تواند تا سطح شهرستان تسری یابد.

وی سپاه را شاکله و استوانه نظام و یاری رسان در همه زمینه‌ها خواند و تاکید کرد: امروز این پست‌ها امانتی است از طرف شهدا چرا که اگر آنها نبودند نمی‌توانستیم فرماندار و رییس اداره باشیم.

نماینده عالی دولت در دیلم در این رابطه ادامه داد: اگر این شهدا نبودند اکنون مثل عراق و افغانستان فرماندار و مسئولین ما آمریکایی بودند.

اسماعیلی افزود: تا کنون چیزی جز مهر و محبت از سپاه و بسیج ندیده‌ام و خود را با تمام توان موظف می‌دانم تا آنجایی که ممکن است در خدمت عزیزان بسیج باشم و این را افتخار می‌دانم .

 وی در بخشی دیگر به خدمات اخیر دولت در سطح شهرستان اشاره کرد و خاطرنشان کرد: به میمنت هفته مبارک بسیج خبر راه اندازی جاده دیلم به گناوه به همت قرارگاه خاتم الانبیاء،  بکارگیری 7 پزشک متخصص  به زودی در بیمارستان و آغاز دوباره عملیات سد چمشیر را خدمت شما و عموم مردم اعلام می‌کنم.
فرماندار همچنین به موضوع انتخابان نیز اشاره کرد و عنوان کرد: وظیفه ما برگزاری انتخاباتی سالم و آبرومندانه است و این قول را می‌دهم که به دور از هر گونه جانب‌داری وظیفه خود را انجام دهم و هر کس انتخاب شد نماینده همه مردم است.

وی افزود: امیدواریم این انتخابات به افزایش سرمایه اجتماعی و اعتماد عمومی مردم نسبت به نظام کمک کند و چهره کشورمان را در سطح بین الملل بخوبی نشان دهد .

اسماعیلی در پایان مجدداً بر همبستگی و همدلی همه مجموعه‌ها تاکید و اظهار امیدواری کرد که ان شاءالله فردای آخرت شرمنده امام(ره) و شهدا نباشیم.

 

ارسال نظرات