خبرهای داغ:
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی بیرجند گفت: اگر فرهنگ بسیجی در دانشگاه‌ها باشد، برخی افراد اجازه پیدا نمی‌کنند که حرف‌هایی که نباید را بزنند.
کد خبر: ۸۵۹۹۲۵۶
|
۰۳ آذر ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۶

به گزارش خبرگزاری بسیج خراسان جنوبی، دکتر علیرضا حسنی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی بیرجند شب گذشته در گردهمایی بزرگ دانشجویان بسیجی دانشگاه‌های بیرجند در سالن شهید مطهری دانشگاه آزاد اسلامی دانشگاه آزاد اسلامی بیرجند با تسلیت روزهای عزاداری شهادت امام حسین علیه‌السلام و گرامیداشت هفته بسیج گفت: إن‌شاءالله سربازان سینه چاک مقام معظم رهبری باشیم و هیچ‌گاه غم ایشان را نبینیم.

وی افزود: هیچ‌کس شایسته‌تر از بسیجیان نیست که مطالبات و دغدغه‌های مقام معظم رهبری را اجرایی کند.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی بیرجند اظهار کرد: اگر فرهنگ بسیجی در دانشگاه‌ها باشد، برخی افراد اجازه پیدا نمی‌کنند که حرف‌هایی که نباید را بزنند.

حسنی خاطرنشان کرد: برخی افراد برای رفتنِ فرهنگ بسیجی از دانشگاه، موضوع نشاط دانشجویی مطرح می‌کنند و دنبال اردوهای مختلط دانشجویی هستند.

وی تصریح کرد: اگر در مدتی قبل جلسه‌ای در این سالن دانشگاه آزاد اسلامی بیرجند برگزار شد که باعث غصه مقام معظم رهبری شد؛ امروز خوشحالیم که جلسه‌ای در این سالن برگزار شده است که در آن سربازان و سرداران سپاه و انقلاب اسلامی حضور دارند.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی بیرجند تأکید کرد: در و دیوار مجموعه‌ای که قبلا آلوده شده بود، امروز با نفس گرم و صلوات‌های شما تطهیر می‌شود تا دانشجویان در فضایی معطر به تحصیل علم بپردازند.

حسنی خاطرنشان کرد: روزی، آقای خدمتگزار استاندار خراسان‌جنوبی به منزل من آمدند و پرسیدند از دانشگاه چه خبر که گفتم باید به گونه‌ای باشیم که اگر خدمت مقام معظم رهبری رسیدیم و گزارش دادیم، لبخند بر لبان ایشان نقش بندد.

منبع: خاورستان

ارسال نظرات
پر بیننده ها