فرمانده سپاه البرز در مراسم افتتاحیه نمایشگاه اقتصاد مقاومتی:
با توجه به ظرفیت ها و بستر مناسب در استان، با گسترش اقتصاد مقاومتی در روستاها می توان در میزان مهاجرت جوانان به شهر ها و افزایش شهرنشینی جلوگیری کرد.
کد خبر: ۸۵۹۹۲۴۹
|
۰۳ آذر ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۱
بکاهش مهاجرت جوانان درگرو گسترش اقتصاد مقاومتی در روستاهاست

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج
، سردار علی استاد حسینی در مراسم افتتاحیه نمایشگاه عرضه محصولات اقتصاد مقاومتی و اشتغالزایی که صبح امروز در فرهنگسرای کوثر برگزار شد ضمن اشاره به اهمیت تفکر بسیجی اظهار داشت: با روحیه ایستادگی، خواستن و توانستن یک وجب از خاک ایران به خاک دشمن نرفت.

وی افزود: تفکر لیبرالی که امروز در کشور حاکم است ما را به سمت سازش با دشمن و از دست دادن دستاوردهای انقلاب اسلامی فرا می خواند.

فرمانده سپاه استان البرز به تاکیدات بیشمار مقام معظم رهبری به موضوع اقتصاد مقاومتی اشاره کرد و گفت: باید با بهره گیری از توانایی و اندوخته های داخلی در راستای تحقق سیاست های اقتصاد مقاومتی گام برداشت و به خودکفایی رسید.

وی بستر سازی در روستاها را مهم دانست و افزود: با گسترش اقتصاد مقاومتی در روستاها می توان مانع مهاجرت آن ها و افزایش شهرنشینی شد چراکه روستاها از شرایط مناسبی در این جهت برخوردارند که بسیج سازندگی استان نیز از توان حداکثری به خوبی استفاده کردند.

سردار علی استاد حسینی ضمن اشاره یه ایجاد اشتغال برای 8 هزار نفر چنین گفت: در استان البرز 3 هزار واحد شغلی ایجاد گردید و از جمله مواردی که به بسیج واگذار گردیده است موضوع مهار آب در کشور می باشد که توانایی های بسیاری در این زمینه وجود دارد.

وی در خصوص اعطای تسهیلات توسط بسیج سازندگی استان گفت: امسال تا 10 میلیارد تومان اعتبار به جهت تولید شغل با تکیه بر اقتصاد مقاومتی در نظر گرفته شده است که با اعطای این تسهیلات به روستاییان موجب ایجاد بستر تحصیلات و شغل به جهت عدم مهاجرت به شهرها شود.
ارسال نظرات