خبرهای داغ:
سردار حاجی زاده: نفوذپذیری افزایش پیدا کرده است، غرب‌گرایان در این زمینه مسئولیت پیدا کرده‌اند و آمریکایی‌ها حریص‌تر از گذشته دنبال این موضوع اند.
کد خبر: ۸۵۹۹۲۴۳
|
۰۳ آذر ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۰

به گزارش خبرگزاری بسیج خراسان جنوبی، سردار سرتیپ پاسدار امیرعلی حاجی‌زاده فرمانده نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شب گذشته در گردهمایی بزرگ دانشجویان بسیجی دانشگاه‌های بیرجند در سالن شهید مطهری دانشگاه آزاد اسلامی بیرجند گفت: مدتی است که سُکاندار انقلاب اسلامی، موضوع نفوذ را مطرح می‌کنند.

وی افزود: در کشور، عمدتا مردم و مسوولان این موضوع را پذیرفته‌اند و نسبت به آن دغدغه دارند اما عده‌ای از مسوولان و ملت، موضوع نفوذ را نمی‌پذیرند.

فرمانده نیروی هوافضا سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اظهار کرد: کسانی که موضوع نفوذ را قبول ندارند، دشمنی آمریکا را قبول ندارند اما ما اعتقاد داریم، دشمنی آمریکا با جمهوری اسلامی ایران ادامه دارد.

سرتیپ حاجی‌زاده تصریح کرد: موضوع نفوذ که امروز مطرح است مربوط به توان آمریکا نیست بلکه نفوذپذیری در کشور افزایش پیدا کرده است و کسانی که غرب‌گرا هستند امروز مسوولیت پیدا کرده‌اند و به این دلیل، آمریکایی‌ها حریص‌تر از گذشته موضوع نفوذ را دنبال می‌کنند.

وی بابیان‌اینکه مقام معظم رهبری در چهار حوزه موضوع نفوذ را مطرح کردند گفت: اگر دشمنی‌های گذشته آمریکا را مانند کودتای 28 مرداد، حمایت از رژیم شاهنشاهی، حمایت از صدام در جنگ تحمیلی و حمایت از منافقین بشکافیم، افرادی که مخالف موضوع نفوذ هستند می‌گویند این موارد مربوط به گذشته است اما اگر دشمنی‌های امروز آمریکا مطرح شود، این خوش‌بینی‌ها دیگر جای بحث ندارد.

فرمانده نیروی هوافضا سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود: باتوجه به اسناد و مدارکی که از آمریکا کاملا مشخص است نگاه کنیم، متوجه می‌شویم که آمریکایی‌ها، جمهوری اسلامی ایران را دشمن خود می‌دانند.

سرتیپ حاجی‌زاده بابیان‌اینکه در مردادماه سال‌جاری آمریکایی‌ها 15 دفعه ما را تهدید نظامی کردند متذکر شد: اکنون اکثر مسوولان آمریکایی، جمهوری اسلامی ایران را تهدید نظامی کرده‌اند و فقط مانده است مسوولان آمریکایی که ربطی به نظامی ندارند، ما را تهدید کنند.

وی خاطرنشان کرد: آمریکا در منطقه غرب آسیا بیشترین تعداد پایگاه‌های نظامی و بهترین آرایش نظامی و بیش از 30 پایگاه نظامی اطراف جمهوری اسلامی ایران دارد.

فرمانده نیروی هوافضا سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اضافه کرد: اگر کسی این آرایش نظامی را نگاه کند، متوجه می‌شود جهت‌گیری این پایگاه‌ها به سمت جمهوری اسلامی ایران است.

سرتیپ حاجی‌زاده اظهار کرد: بیشترین تعداد و تنوع پرنده‌های جاسوسی در منطقه خاورمیانه وجود دارد و غالبا در خلیج فارس و یا در عراق به بهانه داعش و یا در افغانستان پرواز می‌کنند.

وی افزود: پیشرفته‌ترین پهپادهای آمریکا در این منطقه وجود دارد و در روز بیش از صدها ساعت پرواز جاسوسی دارند به گونه‌ای که تا 450 کیلومتر داخل عمق ایران را می‌بینند و اگر یک رادار را فعال کنیم فوری جستجو می‌کنند چرا و چه فعالیتی صورت گرفته است.

فرمانده نیروی هوافضا سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: اینکه می‌گویند گزینه نظامی روی میز است، اطلاعاتشان باید به روز باشد و این اطلاعات را برای مقابله با ایران خرج می‌کنند.

سرتیپ حاجی‌زاده تصریح کرد: هزینه کارهای نظامی هزاران برابر فراتر از کارهای فرهنگی و سیاسی است و آن‌ها برای کار پرهزینه نظامی پول هزینه می‌کنند و ساعت‌های طولانی در منطقه پروازهای جاسوسی دارند؛ اگر دشمنی ندارند چرا این کارها را می‌کنند؟!

وی تأکید کرد: نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران کاملا از مقام معظم رهبری تبعیت می‌کنند و با تلاش‌شان اقدامات دشمن را بی‌خاصیت کرده‌اند.

فرمانده نیروی هوافضا سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: در حوزه نظامی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران در حد توان‌شان کارهایی کردند که دشمنان اقرار می‌کنند برای مقابله با جمهوری اسلامی ایران باید اقدامات دیگری غیر از نظامی انجام دهند.

سرتیپ حاجی‌زاده تصریح کرد: علت اینکه مقام معظم رهبری از حوزه نفوذ بر مسائل فرهنگی و سیاسی تأکید دارند به این دلیل است که از حوزه نظامی خیالشان راحت است و همچنین نفوذ در مطائل فرهنگی و سیاسی با هزینه کم در حال اجراست و در این طرف نیز جاذبه برای نفوذپذیری وجود دارد.

وی در خصوص راه مقابله با نفوذ دشمن گفت: انقلاب اسلامی معمار و بنیانگذار دارد و امام راحل رحمه‌الله‌علیه به عنوان بنیانگذار انقلاب اسلامی در خصوص جلوگیری از نفوذ دشمن به ما راه‌کار داده‌اند.

فرمانده نیروی هوافضا سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بابیان‌اینکه امام خمینی رحمه‌الله‌علیه دو دسته اقدامات برای حفاظت از انقلاب اسلامی مطرح کردند اظهار کرد: بخشی از آن اقدامات، جنبه ساختاری و حاکمیتی داشته است؛ مانند تشکیل بسی که اگر بسیج نبود صد باره فاتحه انقلاب اسلامی خوانده شده بود.

سرتیپ حاجی‌زاده افزود: افرادی که حرف امام خمینی رحمه‌الله‌علیه را قبول ندارند، دائما به ارکان انقلاب اسلامی ازجمله سپاه، بسیج، شورای نگاهبان و قوه قضائیه تهاجم می‌کنند.

وی اظهار کرد: دسته دوم اقداماتی است که به مردم و مسوولان گفته و از آن‌ها خواسته شده است.

فرمانده نیروی هوافضا سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بابیان‌اینکه همه دشمنی‌ها بهانه‌ای برای استحاله انقلاب اسلامی است گفت: امام خمینی رحمه‌الله‌علیه فرمودند "پشتیبان ولایت فقیه باشید تا به مملکت شما آسیبی نرسد" که این، یعنی باید گوش به فرمان مقام معظم رهبری باشیم.

سرتیپ حاجی‌زاده اظهار کرد: داعش در فاصله 3700 کیلومتری از مرکز تأسیسش، پاریس را نا امن کرد و این در حالی است که در همسایگی ما قرار دارد.

وی افزود: عربستان سعودی پول‌هایی خرج می‌کند تا مرزهای شرقی ما را نیز نا امن کند.

فرمانده نیروی هوافضا سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تأکید کرد: عدم مؤفقیت دشمنان در نا امن کردن جمهوری اسلامی ایران، به دلیل این است که نیروهای مسلح انقلاب اسلامی، موبه‌مو به تدابیر مقام معظم رهبری عمل کرده‌اند.

سرتیپ حاجی‌زاده گفت: امروز آمریکایی‌ها براساس مصالحی که رسما مطرح کرده‌اند، شیوه خود را در مقابله با جمهوری اسلامی ایران تغییر داده‌اند.

وی با اشاره به سخن امام خمینی رحمه‌الله‌علیه که فرمودند "نگذارید انقلاب به دست نا اهلان بیفتد" تصریح کرد: اگر در جایی انقلاب اسلامی به دست نااهلان و غرب‌گراها بیفتد، به مشکل می‌خوریم.

فرمانده نیروی هوافضا سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تأکید کرد: امروز باید به خون شهدا و آرمان‌های انقلاب اسلامی وفادار بود و بصیرت را افزایش داد و از دوقطبی شدن و ورود افراد منحرف به دانشگاه‌ها جلوگیری کرد.

سرتیپ حاجی‌زاده افزود: امروز افرادی می‌خواهند آمریکا را بزک کنند و زائقه‌ها را تغییر دهند و اقدامات آن‌ها دقیقا در مقابل حرف‌های مقام معظم رهبری است.

وی بابیان‌اینکه می‌گویند امروز شرایط صلح امام حسن علیه‌السلام است گفت: کدام سردار سپاه و امیر ارتش جمهوری اسلامی ایران به دشمن پناهنده شده است که شرایط صلح باشد؟

فرمانده نیروی هوافضا سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود: امروز در سوریه و در دفاع حرم امامزادگان شهید می‌دهیم و برای دفاع از ولایت، نیروی فدایی زیادی داریم.

سرتیپ حاجی‌زاده یادآور شد: هفته گذشته تعدادی شهید مدافع حرم در تهران تشییع کردیم که 2 نفر از نیروهای هوافضا بودند و یک نفر بسیجی 19 ساله از شهرک‌های اطراف تهران بود.

وی گفت: وصیت‌نامه این بسیجی، انسان را به گریه وا می‌دارد؛ او تنها فرزند ذکور خانواده بود؛ نوشته بود من را در بهشت زهرا دفن نکنید چراکه پدر و مادر من به دلیل مالی توان رفتن به بهشت زهرا را ندارند.

فرمانده نیروی هوافضا سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اظهار کرد: این خیانت است که مسوولانی داشته باشیم که در خانه‌های میلیاردی زندگی می‌کنند و ثروتمند هستند اما ولی‌نعمتان انقلاب دچار مشکل باشند.

سرتیپ حاجی‌زاده بابیان‌اینکه کسانی که دنبال تجمل و ثروت هستند، دلسوز انقلاب اسلامی نیستند گفت: اکنون، تأمین نیازهای کشور را به خارج گره می‌زنند و این را در دولت قبل نیز داشتیم.

وی متذکر شد: این وفاداری نیست که به کشوری که در زمان جنگ تحمیلی حامی ما بود، پشت و سرآن‌ها معامله کنیم و خودمان را کنار بکشیم.

فرمانده نیروی هوافضا سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بابیان‌اینکه علاقه‌مندان رابطه با آمریکا به کشور مصر که از زمان انور سادات در اختیارغرب است نگاه کنند تأکید کرد: اگر قرار بود مشکلاتمان به دست غرب حل شود، باید مشکلات مصر و کوبا حل می‌شد.

سرتیپ حاجی‌زاده تصریح کرد: تا امروز هر چه به دست آورده‌ایم از ایستادگی، مقاومت و استکبارستیزی بوده است و اگر عزت می‌خواهیم باید بایستیم.

وی خاطرنشان کرد: از ابتدای انقلاب اسلامی و در زمان جنگ در صنایع نظامی تحریم بوده‌ایم اما پس از رسیدن به خوداتکایی، در صادرات تسلیحات تحریم ما را تحریم کردند.

فرمانده نیروی هوافضا سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: در حوزه‌هایی که عزم و اراده بوده و نیروهای مخلص حضور داشتند و ایستادند، به نتیجه رسیدیم.

سرتیپ حاجی‌زاده متذکر شد: مانند شهید حسن تهرانی‌مقدم در کشور کم نیستند؛ این افراد از جنس مردم بودند؛ هر کسی که اخلاص، اعتقاد، عزم و اراده داشته باشد و بخواهد گره‌ای از نظام اسلامی حل کند، می‌تواند.

وی یادآور شد: در دوران جنگ تحمیلی از شهید تهرانی‌مقدم شنیدم که می‌گفت ای کاش در روز عاشورا با سیدالشهدا بودیم و خمپاره 120 داشتیم.

فرمانده نیروی هوافضا سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تصریح کرد: اگر امروز قرار است اتفاقی بیفتد، از جنس عاشورا است و این بار یزید به مسلخ می‌رود چراکه نیروهای بسیجی پشت مقام معظم رهبری هستند.

سرتیپ حاجی‌زاده اظهار کرد: افرادی که به اشتباه مسیری را طی می‌کنند، متوجه شوند و از مقام معظم رهبری تبعیت کنند و به مردم بپیوندند و با دل، با مردم باشند.

وی متذکر شد: همچنان که در بسیاری از حوزه‌ها توانستیم بر مشکلات غلبه کنیم، باز این قابل تکرار است و در اقتصاد نیز نسخه اقتصادمقاومتی راه‌حل است.

فرمانده نیروی هوافضا سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: برای آمریکا، انرژی هسته‌ای اهمیتی ندارد و فقط دنبال نزدیکی و ایجاد رابطه با جمهوری اسلامی ایران هستند تا بتوانند در ان نفوذ کنند.

سرتیپ حاجی‌زاده بابیان‌اینکه 150 جاسوس را تحت عنوان بازرش در ایران مستقر کردند خاطرنشان کرد: در سال‌های گذشته نیز این اتفاقات افتاد که از آن سوءاستفاده کردند و نتیجه آن، ترور دانشمندان هسته‌ای شد و اگر سپاه اقدام نمی‌کرد، این ترورها به بالای 150 نفر رسیده بود.

وی اظهار کرد: بالای 200 دانشمند هسته‌ای را در عراق ترور کردند چراکه بازرسان سازمان انرژی اتمی، در عراق جاسوسی و دانشمندان را شناسایی می‌کردند.

فرمانده نیروی هوافضا سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: امروز با هر دیدگاه سیاسی، با هر مذهب و دین در یک موضوع اشتراک داریم و آن، رهبری نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

سرتیپ حاجی‌زاده بابیان‌اینکه آمریکا در عراق و سوریه بیشتر از اهل سنت کشته گرفته است تصریح کرد: اگر مراقبت نکنیم موقعی که کشور دچار نا امنی شود، فرقی نمی‌کند چه کسی نا امن کرده است بلکه جان، مال و ناموس مردم به خطر می‌افتد و تأکید مقام معظم رهبری در جلوگری از دوقطبی شدن و حفظ وحدت جامعه به این دلیل است.

وی تأکید کرد: دشمنان انقلاب اسلامی، با نیروی نظامی و از خارج نمی‌توانند علیه نظام اسلامی کاری کنند به همین دلیل دنبال نفوذ هستند تا موریانه‌های داخلی بر بدنه نظام لطمه بزند و شرایط را برای حضور دشمنان در داخل کشور فراهم کند.

فرمانده نیروی هوافضا سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بابیان‌اینکه پهپادهای آمریکا در عراق در روز بیش از 100 ساعت پرواز دارند گفت: با این میزان ساعت پرواز باید بالای 150 بمباران علیه مواضع داعش صورت می‌گرفت اما فقط حدود 12 بمباران انجام می‌شود که این میزان به دلیل هدایت داعش است.

سرتیپ حاجی‌زاده افزود: آمریکا در منطقه حضور دارد تا کشورهای این منظقه را تجزیه و تبدیل به کشورهای کوچک کند.

وی اظهار کرد: اگر مراقب نباشیم و ساده‌انگاری کنیم، این شرایط را برای ما می‌آورند.

فرمانده نیروی هوافضا سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تأکید کرد: دشمنان به دلیل وجود رهبری آگاه و ملتی هوشمند، نمی‌توانند علیه انقلاب اسلامی کاری کنند.

سرتیپ حاجی‌زاده تصریح کرد: در برابر دشمن باید محکم ایستاد و فضای دانشگاه و شهر باید در شأن انقلاب اسلامی باشد.

منبع: خاورستان

ارسال نظرات
پر بیننده ها