خبرهای داغ:
مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه استان قمر خبرداد؛

محصولات اقتصاد مقاومتی قم در هفته بسیج نمایش داده می‌شود

مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه امام علی بن ابی طالب(ع) گفت: فعالیت ترویجی و تشویقی از سال 91 در زمینه اقتصاد مقاومتی انجام شده که بر همین اساس افراد در مناطق و روستاهای محروم حضور پیدا کرده و بحث اقتصاد مقاومتی را تبلیغ می‌کردند.
کد خبر: ۸۵۹۹۲۴۰
|
۰۳ آذر ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۰

سیدحسین فرهادی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم با اشاره به مبحث اقتصاد مقاومتی اظهار کرد: رهبر معظم انقلاب تاکیدات فراوانی در زمینه مباحث مختلف اقتصاد مقاومتی داشتند، عناوینی که برای سال‌های متمادی نامگذاری کردند، رنگ و بوی اقتصادی داشت و فرمودند دشمن به دنبال تشدید فشارها، تحریم‌ها و نارضایتی درونی است.

وی خاطرنشان کرد: خدمت‌رسانی به محرومان و محرومیت‌زدایی از جمله اهداف بسیج سازندگی بوده کهنتیجه این امر رضایت همه آحاد جامعه بوده که نقطه مقابل اهداف شوم دشمنان است.

مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه امام علی بن ابی طالب(ع) با اشاره به فعالیت ترویجی و تشویقی از سال 91 در زمینه اقتصاد مقاومتی گفت: افراد در مناطق و روستاهای محروم حضور پیدا می‌کردند و بحث اقتصاد مقاومتی را تبلیغ و ترویج می‌کردند و در واقع گفتمان‌سازی برای بحث اقتصاد مقاومتی داشتند.

وی خاطرنشان کرد: در این برنامه‌ها به این نتیجه رسیدیم که افراد فراوانی هستند که می‌توانند در عرصه‌های اقتصاد مقاومتی فعالیت کنند، ولی نیاز به تسهیلات دارند، بنابراین بسیج از سال 92 تصمیم گرفت، تسهیلاتی در زمینه مباحث اقتصاد مقاومتی ارائه دهد.

فرهادی عنوان کرد: در مجموع در سال 92 و 93 نزدیک به 700 کارگاه را راه‌اندازی کردیم و برای سال 94 نیز نزدیک به 9 میلیارد تومان پیش‌بینی شده است.

وی با اشاره به برنامه‌های ویژه هفته بسیج گفت: برگزاری نمایشگاه پوشاک اسلامی از سوی بسیج اصناف، اجرای برنامه‌های اردوهای جهادی از اقشار مختلف و افتتاح 32 پروژه عمرانی به همت گروه‌های جهادی از جمله برنامه‌ها بوده است.

مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه امام علی بن ابی طالب(ع) خاطرنشان کرد: کلاس‌های آموزشی در هفته بسیج برگزار شده و محصولات اقتصاد مقاومتی نمایش داده می‌شود.

وی با اشاره به برگزاری برخی برنامه‌ها در تهران گفت: برگزاری همایش طلایه‌داران اقتصاد مقاومتی از جمله برنامه‌ها بوده که از استان قم کسانی که در زمینه تولیدات اقتصاد مقاومتی فعالیت دارند در این همایش حضور دارند.



ارسال نظرات