اولین جشنواره شش گانه حلقه های صالحین امروز با حضور مسئول سازمان بسیج کارگری استان یزد ،فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بافق، مدیر کارخانجات و جمعی از اعضای حلقه های صالحین در شرکت تعمیرات لکوموتیو بافق برگزار شد.
کد خبر: ۸۵۹۹۲۳۵
|
۰۳ آذر ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۲

به گزارش خبر گزاری بسیج از یزد؛اولین جشنواره 6گانه حلقه های صالحین  امروزباحضور  مسئول سازمان بسیج کارگری استان یزد ،فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بافق، مدیر کارخانجات وجمعی از اعضای حلقه های صالحین در شرکت تعمیرات لکوموتیو  بافق برگزار شد.

در این جشنواره محمد رضا نیک نام گفت بسیج شجره طیبه است .یعنی درختی است که برگ ها،شاخه ها ، میوه ها و وجودش پاک است ، ریشه اش نشانه استقامت و بردباری می باشد که هیچ طوفان یا مشکلی نمی تواند به آن آسیب برساند.همه افراد می توانند از میوه و وجود آن استفاده نمایند و در همه فصول سبز است .

وی اشاره کرد حلقه های صالحین باعث ترویج روحیه بسیجی می شود .برگزاری جلسات این حلقه ها در واحد های تولیدی و صنعتی  علاوه بر ایجاد روحیه بسیجی باعث بصیرت افزایی و صبر در برابر مشکلات اقتصادی می شود.

محمد رضا نیک نام گفت از 204 حلقه تعداد 9 حلقه دارای شرایط شرکت در جشنواره بوده که در نهایت با توجه به ارزیابی داوران حلقه حضرت سید الشهدا علیه السلام شرکت تعمیرات لکوموتیو به عنوان حلقه برتر انتخاب شده  است .

مسول سازمان بسیج کارگری هدف برگزاری این جشنواره را شناسایی و تقدیر از حلقه برتر به منظور تقویت حلقه های دیگردر استفاده از تجارب حلقه منتخب دانست

لازم به ذکر است  در پایان از اعضای حلقه های صالحین  با لوح و هدیه تقدیر شد.

ارسال نظرات