فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان سنندج عنوان کرد؛

استفاده مسئولین از ظرفیت بسیج در حوزه های مختلف

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان سنندج گفت: بسیج با ظرفیت عظیم خود می تواند در تمامی مشکلات یاریگر مسئولین و دولت باشد.
کد خبر: ۸۵۹۹۲۲۷
|
۰۳ آذر ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۰

سرهنگ عبدالحسین یوسفی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان سنندج در جلسه بررسی راههای مقابله با نفوذ دشمن در تشکلهای دینی کردستان که به مناسبت هفته بسیج برگزار شد، به بیانات امام خمینی (ره) در مورد بسیج اشاره کرد و گفت: بنا به فرموده ایشان اگر بر كشوري نواي دلنشين تفكر بسيجي طنين انداز شد چشم طمع دشمنان و جهانخواران از آن دور خواهد گرديد و همچنین بنا به فرموده رهبر معظم انقلاب به برکت تفکر بسیج ایران اسلامی شکست ناپذیر است.

وی گفت: بنيانگذار جمهوري اسلامي ايران حضرت امام خميني (ره) در 5 آذر 58 یعنی 9 ماه پس از پیروزی انقلاب اسلامی فرمان تشکیل بسیج را صادر فرمودند و این ضرورت حضور تفکر بسیجی را در جامعه نشان داد، تفکری که انقلاب نوپای اسلام را که دشمنان به دنبال ساقط کردن آن بود؛ رشد و گسترش داد.

وی افزود: بسیج بعد از پیروز انقلاب اسلامی ایران و در صحنه 8 سال جنگ تحمیلی در حالی که تمام دنیا و ابرقدرتها صدام را کمک می کردند، همین تفکر بسیجی بود که تن را در مقابل تانک دشمن پیروز کرده است، که نمونه آن شهید فهمیده؛ 36 هزار شهید دانش آموز و و هزاران شهید فرهنگی طلبه و دیگر اقشار مردم بود که در برابر جنگ نابرابر عزتمندانه به پیروزی دست یافتند.

یوسفی افزود: بعد از جنگ تحمیلی نیز بر خلاف گفته ی عهده ای که بسیج را فقط مختص دوران جنگ می دانستند؛ بسیج به عنوان نیروی کارآمد کشور و در عرصه های مورد نیاز همواره حضور موفق داشته است.

وی با اشاره به حضور بسیج در تمامی اقشار جامعه بیان داشت: امروزه بسیج در جمهوری اسلامی ایران بدون منت و چشم داشتی پاسخگو و یاری گر مشکلات جامعه است در تمام حوزه های فرهنگی؛اقتصادی، سازندگی و.. می باشد.

وی با اشاره به استفاده از نعمت و ظرفیت بسیج در کشور گفت: همه مدیران کشور با اعتمادی که به شجره طیبه بسیج دارند در ماموریت های خود می توانند از این ظرفیت عظیم بهره گیرند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان سنندج در ادامه بیان کرد: بسیج با ظرفیت عظیم خود می تواند در تمامی مشکلات یاریگر مسئولین و دولت باشد.
ارسال نظرات