خبرهای داغ:
فرمانده حوزه مقاومت شهید بابایی ادارات کل استان:
فرمانده حوزه مقاومت شهید بابایی ادارات کل استان اظهار کرد: اردوهای جهادی فرصتی مناسب برای آشنایی با مشکلات مردم مناطق محروم است.
کد خبر: ۸۵۹۹۲۰۷
|
۰۳ آذر ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۵

عبدالله طاهری فرمانده حوزه مقاومت شهیدبابایی ادارات کل استان قزوین در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از قزوین، ضمن تبریک به مناسبت هفته بسیج بیان کرد: بسیج یك حركت اجتماعی است كه در هر جامعه ای با توجه به فرهنگ آن جامعه و به اشكال مختلفی در اثر شرایط خاص بوجود می آید.

وی با اشاره به برنامه های هفته بسیج تصریح کرد: دیدار با خانواده شهدا، برگزاری نشست‌های بصیرتی و روشنگری، استکبار ستیزی، بررسی آسیب های شبکه اجتماعی از برنامه های سازمان بسیج ادرات می‌باشد.

طاهری اضافه کرد: تجمع بسیجیان ادارات در 5/آذر، شرکت در نمازجمعه، غباروبی مزار شهدا، برگزاری نشست اقتصاد مقاومتی در سطح پایگاه های ادرات از دیگر برنامه های هفته بسیج است.

این مسئول با اشاره به اهداء خون جمعی از کارمندان بسیجی ادارات اظهار کرد: جمعی از کارمندان بسیجی ادارات استان قزوین در اولین روز از هفته بسیج برای اهداء خون به سازمان انتقال خون مراجع کردند.

فرمانده حوزه مقاومت شهیدبابایی متذکر شد: بازدید از کارخانه قند در راستای ارتقاء نگرش بسیجیان در حوزه اقتصاد مقاومتی توسط فرماندهان ادارات از دیگر برنامه‌های شاخص سازمان بسیج ادارات استان قزوین بود که اجرا شد.

طاهری با اشاره به اردوی جهادی یک روزه مدیران و فرماندهان و بسیجیان ادارات کل استان گفت: هدف از برگزاری این اردو تقویت روحیه خدمت رسانی به مناطق محروم، توجه ویژه به مدیریت جهادی، ترویج فرهنگ مدیریت جهادی، محرومیت زدایی از مناطق محروم، آشنایی مدیران اجرایی استان با مشکلات این مناطق و تقویت روحیه ایثارگری و انسجام بیشتر در سازمان بسیج است.

این مسئول با اشاره به همکاری برخی از سازمان‌ها و ادرات استان در راستای محرومیت زدایی اظهار کرد: اداره دامپزشکی،کانون فرهنگی پرورشی کودکان، اداره بهزیستی، کمیته امداد امام خمینی(ره)، اداره راه و شهرسازی، دادگستری استان از جمله ارگان‌هایی می‌باشند که در جهت پیشروی اردوهای جهادی در مناطق محروم اعلام آمادگی کرده‌ اند.

وی اضافه کرد: اداره کل کمیته امداد با هدف شناسایی خانواده های آسیب پذیر و تحت پوشش قرار دادن آنها برای ارائه خدمات بهتر را در دستور کار خود قرار داده و همچنین اداره کل پایانه ها برای ایمن سازی راه ها،گسترش فرهنگ کلاه کاسکت و توزیع رایگان آن به کشاورزان و اهالی روستا  از جمله خدماتی است که مصوب شده به این مناطق ارائه شود.

وی در پایان با اشاره سایر خدمات گفت: اداره کل نهاد کتابخانه ها برای تقویت و توسعه فضای کتابخوانی در این مناطق دو کار در دستور کار خود قرار داده است که یکی از آنها توزیع رایگان کتاب به مدارس و مساجد و شناسایی مکانی مناسب برای تاسیس کتابخانه خواهد بود.

1001/پ30/ب
ارسال نظرات
پر بیننده ها