خبرهای داغ:
مسئول بسيج دانشجويي دانشگاه هاي شاهرود از برگزاري اردوی دانش آموختگان طرح ولایت بسیج دانشجویی دانشگاه های شاهرود در اردوگاه آموزشی دهملاء خبر داد.
کد خبر: ۸۵۹۹۲۰۱
|
۰۳ آذر ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۷
محمد جليلي در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در شاهرود با اشاره به برگزاری اردوی دانش آموختگان طرح ولایت بسیج دانشجویی دانشگاه های شاهرود گفت: این اردو به مدت سه روز با همکاری حوزه علوم اسلامی دانشگاه شاهرود در معدن آموزشی دهملاء شاهرود برگزار شد.

وي افزود: در این اردو بیش از 60 نفر از خواهران و براداران دانشجوی بسیجی دانش آموخته طرح ولایت شرکت کرده و در کلاس های مختلف این دوره آموزشی بهره بردند.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه های شاهرود با بیان اینکه در این دوره از اساتید موسسه امام خمینی(ره) قم استفاده شده خاطر نشان کرد: شرکت کنندگان این دوره آموزشی به عنوان سرگروه های حلقه های صالحین دانشگاه های شاهرود هستند که در دوره های استانی و کشوری سرگروه های صالحین بسیج دانشجویی شرکت کرده اند.

جلیلی با اشاره به اهداف برگزاری این دوره بیان کرد: این دوره با هدف ارتقا سطح کیفی، دانش و توانمندی سازی سرگروه های حلقه های صالحین و تداوم دوره های طرح ولایت در مباحث اخلاق،احکام،معرفت و بصیرت و تربیت و مهارت آموزش صالحین برگزار شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها