بسیج دانشجویی نمی‌تواند نسبت به حوادث داخلی بی‌تفاوت باشد

مسئول سازمان بسیج دانشجویی کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه بسیج دانشجویی نمی‌تواند نسبت به حوادثی که در کشور رخ می‌دهد بی‌تفاوت باشد، گفت: رسالت بسیج دانشجویی حرکت جهادی به سوی آرمان‌های انقلاب است.
کد خبر: ۸۵۹۹۱۹۸
|
۰۳ آذر ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۱
شهرام مهدوی‌مطلق در جمع خبرنگاران با تبریک هفته بسیج اظهار کرد: امروز مصادف است با تشکل سازمان بسیج دانشجویی به فرمان حضرت امام خمینی (ره) در سال 67 و به همین مناسبت سازمان بسیج دانشجویی کهگیلویه و بویراحمد برنامه‌های متنوعی در سطح دانشگاه‌های استان اجرا می‌کند.

مسئول سازمان بسیج دانشجویی کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: بسیج دانشجویی عصاره‌ای از فضایل انسان‌های ارزشی است که تاکنون در ساختار درونی، ملی و منطقه‌ای نقش مهمی داشته است.

این مسئول با اشاره به تشکیل این سازمان افزود: با پایان جنگ سخت یعنی هشت سال دفاع مقدس، وارد دوران جدیدی از تهدید‌ها که همان جنگ نرم بود شدیم که صدور تشکیل سازمان بسیج دانشجویی فضایی جدید را در درون دانشگاه‌های کشور ایجاد کرد.

وی با اشاره به فرموده‌ حضرت امام خمینی (ره) که بسیج دانشجویی را یکی از ضروری‌ترین تشکل‌ها عنوان کردند، افزود: تلاش بسیج دانشجویی وحدت در اصول انقلاب است شاید در شیوه‌ها اختلاف داشته باشیم اما هدف همه ما مبارزه با استکبار و دفاع از ارزش‌های انقلاب است.

وی با بیان اینکه بسیج دانشجویی نمی‌تواند نسبت به حوادثی که در کشور رخ می‌دهد بی‌تفاوت باشد، گفت: رسالت بسیج دانشجویی حرکت جهادی به سوی آرمان‌های انقلاب است.

این مسئول با بیان اینکه دانشجویان برای مقابله با ناتوی فرهنگی باید مسائل روز را تحلیل کنند، عنوان کرد: با هجمه‌های که در دانشگاه‌ها وجود دارد دانشجویان باید محور‌های اقتصاد مقاومتی و دیگر مسائل را تحلیل، تبیین و معرفی کنند.

مهدوی‌مطلق با اشاره به برنامه‌های اجرایی در دانشگاه‌های استان به مناسبت هفته بسیج افزود: سازمان بسیج دانشجویی استان 34 برنامه متنوع را در 25 مرکز دانشگاهی کهگیلویه و بویراحمد اجرا می‌کند.

وی برگزاری نمایشگاه فرهنگی، برگزاری کرسی‌های آزاداندیشی و برگزاری یادواره شهدای دانشجو را از برنامه‌های مهم هفته بسیج عنوان کرد.

این مسئول به دیگر برنامه‌های این هفته اشاره کرد و گفت: برگزاری همایش دانشجویی، تریبون با سبک زندگی، تجلیل از گروه‌های جهادی فعال در استان، میز‌گرد دانشجویی، نشست بسیج دانشجویی با دیگر تشکل‌ها، همایش پیاده‌روی و دیدار با خانواده‌های شهدا همچنین افتتاح کافه کتاب برای نخستین بار در استان از برنامه‌های این هفته سازمان بسیج دانشجویی در استان کهگیلویه و بویراحمد است.

ارسال نظرات
آخرین اخبار