مدیرکل تبلیغات اسلامی کردستان گفت: اقتدار ایران اسلامی امروز مرهون تفکر و فرهنگ بسیجی است که کمر ابرقدرتها را خم کرده است.
کد خبر: ۸۵۹۹۱۹۱
|
۰۳ آذر ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، حجت‌الاسلام احد آزادی خواه مدیرکل تبلیغات اسلامی کردستان در جلسه بررسی راههای مقابله با نفوذ دشمن در تشکلهای دینی کردستان که در محل اداره کل تبلیغات اسلامی استان در سنندج برگزار شد؛ اظهار کرد: تفکر بسیجی به برکت نفوذ ملکوتی و روحانی و معنوی حضرت امام خمینی(ره) و مدیریت شجاعانه مقام معظم رهبری(مدظله‌العالی) همچنان در تمام عرصه‌ها پویا و فعال است و اقتدار بسیج و مردم کمر ابرقدرت‌ها را خم کرده است.

وی به فرهنگ و تفکر بسیجی در جامعه اشاره کرد و گفت: اگر روحیه بسیجی در تمام لایه های و اقشار جامعه حاکم شود مانع از نفوذ دشمن و تفکراتش در کشور خواهد شد.

وی بیان داشت: اقتدار ایران اسلامی امروز مرهون همین تفکر و فرهنگ بسیجی است که کمر ابرقدرتها را خم کرده است و باید این فرهنگ و تفکر توسعه کمی و کیفی داشته باشد.

حجت‌الاسلام احد آزادیخواه حضور تمامی ظرفیت‌های سازمان اعم از روحانیون، مبلغین، هیئات دینی، دارالقرآن و مجامع وابسته در بسیج را خواستار شد و افزود: این ظرفیت‌های مردمی همواره در استمرار انقلاب اثرگذار خواهد بود.

 

وی در پایان ضمن اشاره به همکاری مجامع وابسته به سازمان تبلیغات اسلامی اظهار داشت: خواستار حضور منسجم تر و همکاری بیشتر در این زمینه فعالیت های قرآنی با بسیج شد.

رئیس شورای هیئات مذهبی استان کردستان نیز در این جلسه از تشکیل ۷۵ گروه تذکر لسانی ستاد امر به معروف و نهی از منکر در هیئات دینی استان خبر داد و گفت: ۳۰ هیئت قرآنی شهری و روستایی در قالب همکاری با حلقه‌های صالحین و بسیج نیز در ایام هفته بسیج فعالیت خود را آغاز کرده‌اند.
علی خزایی یادآور شد: هیئات مذهبی استان خوشبختانه در تمامی برنامه‌ها و مناسبت‌های ملی و مذهبی حضور چشمگیر دارند و فعالیت خود را در طول سال انجام می‌دهند.

گفتنی است، در پایان این جلسه با حضور فرمانده ناحیه مقاومت سپاه بسیج سنندج آقای سید امین رضایی به ‌عنوان فرمانده پایگاه مقاومت بسیج امام صادق(ع) اداره کل تبلیغات اسلامی کردستان معرفی و از زحمات آقای محمدی فرمانده پیشین این پایگاه تقدیر شد.

 

ارسال نظرات