فرمانده سپاه انصار الحسین (ع) گناوه:

انتقال اهداف انقلاب به نسل‌های آینده از اهداف بسیج است

فرمانده سپاه انصار الحسین (ع) گناوه در مراسم زنگ ایثار و مقاومت در دبیرستان دخترانه حجاب شهرستان گناوه گفت: نشر، ترویج و انتقال ارزش‌های الهی و اهداف انقلاب به نسلهای آینده از اهداف بسیج می باشد.
کد خبر: ۸۵۹۹۱۸۰
|
۰۳ آذر ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۵
به گزارش خبرگزاری بسیج از شهرستان گناوه؛ یاسین اکبا با اشاره به  تشکیل بسیج به دستور حضرت امام خمینی(ره) ابراز داشت: امروز نیز سربازان نهضت امام خمینی در راستای نشر افکار حضرت امام خمینی و صدور پیام انقلاب به جهان و اینده نیز در تلاش و تکاپو می‌باشند.

وی با اشاره به روش و منش زندگی شهیدان گفت: شهداء بسیجیانی بودند که با عمق وجود خود به ندای ولایت پاسخ گفتند و با تمام وجود از دین وسرزمین و نظام اسلامی دفاع کردند.

فرمانده سپاه انار الحسین (ع) گناوه افزود: همانگونه که در تمامی وصیت نامه شهداء مشاهده می‌کنیم، توصیه و وصیت همه شهداء به جوانان، نوجوانان و بسیجیان این است که که گوش به فرمان ولایت باشیم، نماز اول وقت و همچنین حفظ حجاب از خواسته و وصیت شهیدان می‌باشد.

در ابتدای این مراسم نیز مدیر دبیرستان حجاب شهرستان گناوه با تبریک هفته بسیج گفت:  برخود می‌بالیم و افتخار می‌کنیم که امروز جوانان و نوجوانان ایران اسلامی و دانش آموزان دبیرستان حجاب این شهرستان با حفظ حجاب و مطالعه‌ی وصایای شهداء در مسیر راه آنان گام بر می‌دارند.

همچنین به تعدادی از دانش آموزان بسیجی و کوشای این دبیرستان هدایایی اهداء شد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار