مسئول سازمان بسیج کارگری استان یزد:

هدف بسیج کارگری کمک به دولت برای اسلامی کردن محیط‌ های کاری است

سرهنگ نیکنام گفت: هدف سازمان بسیج کارگری کمک به دولت در اسلامی کردن محیط و فضاهای کار و کارگری است.
کد خبر: ۸۵۹۹۱۵۴
|
۰۳ آذر ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از بافق: گردهمایی بسیجیان کارخانجات لکوموتیو شهرستان بافق با حضور سرهنگ نیکنام مسئول بسیج کارگری استان، سرهنگ جمالی فرمانده ناحیه مقاومت بافق، مهندس انوری مدیریت محترم کارخانجات لکوموتیو بافق و بسیجیان پایگاه سیدالشهدا در نمازخانه کارخانجات برگزار شد.

 سرهنگ نیکنام مسئول سازمان بسیج کارگری استان یزد در نشستی که به مناسبت هفته بسیج  برگزار شد، درباره اهداف این سازمان اظهار داشت: هدف سازمان بسیج کارگری کمک به دولت در اسلامی کردن محیط و فضاهای کار و کارگری است، چراکه اگر این اندیشه و تفکر بسیج را بتوانیم همگانی کنیم و به محیط صنعت وارد کنیم، جهش بزرگی خواهیم داشت .

مسئول سازمان بسیج کارگری استان یزد افزود: باید فرهنگ و تفکر بسیج راهمگانی کنیم اگر این تفکر ایجاد شود، وجدان کاری خود به خود فرهنگ سازی شده و کارخود به خود پیش می‌رود. وقتی اعتقادات و تفکرات شهدا را در محیط‌های کار و کارگری ترویج دهیم و این روحیه حاکم شود، کارفرما و کارگر حق و حقوق یکدیگر را درک می‌کنند .

نیکنام در ادامه در مورد اهداف تشکیل حلقه های صالحین خاطر نشان کرد: هدف از ایجاد حلقه های تربیتی صالحین تربیت بسیجیان متدین، بصیر، توانمند وتعالی معنوی بسيجیان در عرصه های معرفت دینی، تربیت اسلامی، بصیرت سیاسی و مهارت تشکیلاتی مي باشد.

وی در پایان تاکید کرد: امروزه آشنایی و شناخت با چالشها و تهدیدهای جهان اسلام،یکی از وظایف سرگروهها و مربیان است که بایداین دیدگاهها و شناخت را به آحاد مختلف مردم به ویژه جوانان انتقال داد.

لازم به ذکر است پایگاه حضرت سیدالشهدا کارخانجات به عنوان حلقه برتر در جشنواره شش گانه حلقه های برتر بسیج کارگری استان یزد انتخاب شد.

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار