‪ پیام مسئولین شهرستان مهریز به مناسبت هفته بسیج

مسئولین شهرستان مهریز به مناسبت هفته بسیج پیامی را صادر کردند.
کد خبر: ۸۵۹۹۱۳۵
|
۰۳ آذر ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از مهریز: مسئولین شهرستان مهریز به مناسبت هفته بسیج پیامی را صادر کردند که به شرح ذیل می باشد:

پیام امام جمعه شهرستان مهریز:

بسیج چشمه نوری است که در 5 آذر 58 بدست مبارک خمینی قهرمان احداث شد و این چشمه رهبری روزان و شبانگاهان بصورت آبشار عشق بخدا امواج متلاطم و طوفان را در صحنه گیتی هماره به پیش برد. بسیج گرچه جنگ نامحسوس نرم با انکه دریا بلکه اقیانوس بود ولی ارام گرفت؛ اما جنگ سخت توسط دشمنان داخلی مثلا در فتنه 88 رخ نمود یا شعله جنگ در افغانستان و عراق و یمن و سوریه فروزان شد، امواج غیرت و شجاعت و سلحشوری و ایثار و اخلاص در دریای بسیج به حرکت در امد انهم با امواج سهمگین و کوه پیکر  و امروزه دریای بسیج جوشان و خروشان تازیانه عذاب  را بر سر سرلشکریان دنیا پرست امریکا و صهیونیسم و گروه های امثال داعش فرو می اورد و نوای دلنشین (نصر من الله و فتح قریب)را نوید  دهد.

پیروز باد بسیج                                                        

حجه الاسلام علی برهان

پیام فرمانده ناحیه مقاومت  بسیج مهریز

بسیج، ماندگارترین یادگار معمار کبیر انقلاب اسلامی است که در پنجم آذر ماه سال 1358 با دم مسیحایی خویش فرمان شکفتن آن را صادر نمود و تفکر بسیجی را نوای دلنشینی دانست که اگر در  کشوری طنین انداز شود، چشم طمع دشمنان و جهان خواران از آن دور می ماند و در حقیقت این تفکر، همیشه جاودانه مانده است و امروزه تمامی دیده های بیدار می دانند که شجره طیبه و درخت تناور همیشه در خط مقدم رویارویی با دشمن قرار دارد که پس از هشت سال جهاد با تمامی دنیای استکبار، در فتنه 88 نیز خاری شد در چشم تمامی فتنه گران و با همتی بلند چشمان فتنه را کور کرد.

 امروز وظیفه و مسئولیت بسیجی، مهمتر و حساس تر از نخستین روز ها و سال های پیروزی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس است و در شرایطی که دشمن بدخواه و کینه توز پس از ناکامی در اجرای طرح ها و تهدید های قهر آمیز، کمر به تضعیف نظام مقدس جمهوری اسلامی، تضعیف ایمان و اعتقادات و شکستن مقاومت مردم از طریق تهاجم فرهنگی و فشار های اقتصادی و نفوذ بسته است.

بالا بردن میزان بصیرت و آگاهی به افزایش تلاش و کوشش برای تحقق منویات مقام معظم رهبری و جلو گیری از نفوذ دشمن در هر عرصه ای به ویژه فرهنگی، سیاسی و اقتصادی بر تک تک مردم و مسئولان به ویژه نیروهای وفادار و مخلص بسیجی نوعی تکلیف به حساب می آید.

هفته پربرکت بسیج را به همه بسیجیان دلاور  در سراسر کشور، به ویژه بسیجیان شهرستان مهریز تبریک گفته، از خداوند متعال توفیق و سربلندی همگان را خواستاریم.

سرهنگ دوم پاسدار علیرضا زارع

پیام فرماندار مهریز به مناسبت هفته بسیج

پنجم آذر سالروز فرمان تاریخی رهبر کبیر انقلاب اسلامی ایران حضرت امام خمینی(ره) برای تشکیل مردمی ترین نهاد برخواسته از بطن جامعه در نظام مقدس جمهوری اسلامی است. نهادی به عنوان لطاف خفیه الهی و ثمره شیرین انقلاب اسلامی؛ با درایت و هوشیاری امام بسیجیان شکل گرفت و متاثر از اندیشه های نورانی رهبر فرزانه انقلاب اسلامی به رشد و بالندگی و کمال رسید و در سرنوشت سازترین صحنه های تاریخ پر حماسه انقلاب اسلامی‌، نقشی کار آمد و تاثیر گذار ایفا کرد.

احساس مسئولیت و تعهد در برابر انقلاب، مهمترین و بارزترین ویژگی بسیج است و بسیجیان به بهترین نحو، وحدت و همدلی مردم ایران را در تمام دوران حیات نظام جمهوری اسلامی را به منصه ظهور رسانده اند.

در سی و ششمین سالگرد بسیج مستضعفین و شهدای بسیجی، فرارسیدن هفته بسیج را به همه بسیجیان دلاور به ویژه بسیجیان سرافراز شهرستان مهریز، تبریک عرض نموده، عزت و سربلندی روز افزون اسلام و مسلمین و همه بسیجیان مخلص را در پرتو توجهات خاصه حضرت بقیه الله(عج) و منویات مقام عظمای ولایت(مدظله العالی) از درگاه خداوند متعال مسالت می نمایم.

مهندس سید محمد رستگاری

پیام مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج مهریز

سلام بر حسین و فرزندان و یاران و یاوران آن بزرگوار

سلام به حزب الله و رزمندگان و بسیجیان و مجاهدان اسلام در همه عالم.

هفته بسیج را به آقا امام زمان و نایب بر حقش حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای و همه بسیجیان و خوبان جامعه اسلامی به خصوص شما بسیجیان و مردم شهید پرور و ولایت مدار شهرستان مهریز تبریک عرض می کنم.

در مورد بسیج و بسیجی باید کتاب ها و مقالات تخصصی نوشت؛ ولی آنچه در این پیام کوتاه می توان گفت این است که بسیج مستضعفین یکی از نعمت های بزرگی بود که خداوند متعال به انقلاب اسلامی ایران هدیه کرد.

شجره طیبه بسیج نقش مهمی در بخش های مختلف این انقلاب داشته است، از جمله در دوران جنگ تحمیلی و در دوران بعد از جنگ. اگر ما در جایی عمل مجاهدانه دیده ایم حضور بسیجی را مشاهده کردیم.

ایمان و عمل مجاهدانه تک تک بسیجیان نشانه آمادگی برای ظهور آقا امام زمان و سربازی در رکاب آن حضرت می باشد و انشالله که در عرصه جنگ نرم هم بسیجیان مجاهد با 3 شاخص همیشه یاور امام زمان باشند:

بصیرت  2- اخلاص   3- عمل به هنگام و به اندازه

باز هم آرزوی توفیق برای همه شما بسیجیان سلحشور از خداوند داریم و سلام و درود به شما بسیجیان  و لعن و نفرین به استکبارجهانی و سردمداران نظام های ظلم و جور میفرستیم. 

والسلام علیکم و رحمة الله و برکاته

حجه الاسلام مهدی کفاش

 

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار