افتتاح پایگاه مقاومت بسیج شهید مدرس روستای گردکوه مهریز به مناسبت هفته بسیج انجام شد.
کد خبر: ۸۵۹۹۰۹۶
|
۰۳ آذر ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از مهریز: به مناسبت هفته بسیج پایگاه مقاومت بسیج شهید مدرس گردکوه با حضور مسئولین و تعدادی از بسیجیان این روستا افتتاح شد.

در این برنامه ابتدا سرهنگ زارع فرمانده ناحیه مقاومت بسیج مهریز ضمن تقدیر و تشکر از حضور اهالی روستا و همچنین کمک های آنها در ساخت پایگاه، به نقش و اهمیت بسیج در ایران اشاره کرد.

در ادامه حجه الاسلام کفاش مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج مهریز ضمن گرامیداشت هفته بسیج، گفت : انسانها در دنیا عهد و پیمان های زیادی با خدای خود می بندند  از جمله ما عهد بسته ایم که مدافع مظلوم باشیم و از ظلم  دوری کنیم. ظلم و ستم که به همه مردم جهان به خصوص مردم مظلوم ایران نسبت داده می شود هرگز  نباید تطهیر شود و چهره منحوس شیطان بزرگ و استکبار که در راس همه آنها آمریکا است باید به عنوان سردمدار جبهه کفر باقی بماند.

وی در ادامه با اشاره به جنایات آمریکا در منطقه و حمایت این دولت کثیف و منحوس از دست نشانده های خود در منطقه به ویژه گروهک تروریستی داعش اشاره کرد و گفت: شعار مرگ بر آمریکا که شعار ظلم ستیزی است به عنوان یک وظیفه دینی باید در دل و ذهن ملت ایران و نسل های آینده زنده و نگهداشته شود.

این پایگاه با اعتباری بالغ بر 250.000.000 ریال و به متراژ 25  متر احداث شده است.

 

ارسال نظرات