خبرهای داغ:
فرمانده سپاه شهرستان البرز خبر داد: بیش از 1 میلیارد و 100 میلیون تومان تسهیلات اقتصاد مقاومتی به شهرستان البرز تخصیص داده شده که به بسیجیان و عموم مردم تعلق خواهد گرفت.
کد خبر: ۸۵۹۹۰۸۹
|
۰۳ آذر ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۶

سرگرد علیرضا حیدری فرمانده سپاه ناحیه امام رضا(ع) شهرستان البرز در مصاحبه با خبرنگار خبرگزاری بسیج از قزوین، گفت: مشکلات اقتصادی کشور با لغو تحریم ها تمام نخواهد شد و همانگونه که مقام معظم رهبری فرمودند؛ تنها راه برون رفت از مشکلات کنونی، اقتصاد مقاومتی است.

حیدری خبر داد: بسیج اولین ارگانی است که به موضوع اقتصاد مقاومتی وارد شده  و برای تحقق این مهم، بیش از ۱ میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان تسهیلات اقتصاد مقاومتی به شهرستان البرز اختصاص داده شده که به بسیجیان و عموم مردم تعلق خواهد گرفت.

وی افزود: این وام ها در عرصه هایی همانند صنایع تبدیلی، دام سبک، تعاونیها، پرورش قارچ، زنبور عسل داربستی کردن باغات انگور، پرورش ماهی؛ در قالب عقود اسلامی با سود ۱۶ درصد در نظر گرفته شده است.

حیدری اظهار داشت: اولین قرارگاه اقتصاد مقاومتی نیز در سطح شهرستان البرز فعال شده و در آن تلاش خواهد شد تا عرصه های جدید ی برای اجرایی شدن اقتصاد مقاومتی شناسایی شود.

حیدری عنوان کرد: باید به سمت تولید محصولات داخلی  با کیفیّت و قابل رقابت با محصولات خارجی برویم  تا ضمن رونق اقتصادی، برای جوانان کشور نیز اشتغال  ایجاد شود و اضافه کرد:  همه باید تلاش کنند تا فرهنگ مصرف کالای ایرانی و مبارزه با کالای قاچاق در داخل کشور نهادینه شود  که رسانه ها در این زمینه نقش بسزایی را برعهده دارند

3002/ت20/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها