خبرهای داغ:
ارتقاي سطح آمادگی نیروهای آتش‌نشانی منطقه شمالشرق، هدف اصلی برگزاری دو دوره آموزشی در این منطقه است.
کد خبر: ۸۵۹۹۰۸۳
|
۰۳ آذر ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۷
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود؛ علی عرب‌یارمحمدی در جمع خبرنگاران گفت: واحد ایمنی، بهداشت و محیط زیست این منطقه در فصل پاییز امسال، دو دوره‌‌ "آموزش ایمنی و آتش نشانی و پروانه‌های کار" در تاسیسات انتهایی تربت حیدریه به استعداد 320نفر ساعت و در مرکز انتقال نفت سبزوار به استعداد 376نفر ساعت برگزاری کرد.

مسئول واحد ایمنی، بهداشت و محیط زیست منطقه شمالشرق با تاکید بر اینکه این آموزش‌ها با آموزش‌های عملی اطفای حریق همراه بوده ادامه داد: اين واحد در اجرای پروژه‌هاي مختلف منطقه و عمليات قطع و وصل پروژه "تعویض سه لاین فرآورده از مرکز انتقال نفت به مرکز پخش سبزوار" حضور و نظارت مداوم داشته و علاوه بر آن پس از پايان عمليات، به بررسی و تجزیه و تحلیل فعاليت‌ها اقدام کرد.

عرب‌یارمحمدی در ادامه به بازدید و انجام تعمیرات اساسی بر روی دیلاج ولوهای سیستم آتش نشانی جدید امام تقی اشاره و خاطر نشان کرد: در همین ایام ارسال 71 کپسول گازی 2CO عوامل فشار برای تست بدنه به شرکت مخازن آلیاژدار تهران و ضخامت سنجی کپسول‌های دوقلو450-100 انسول مراکز انتقال نفت و تاسیسات سبزوار و شاهرود نیز انجام شده است.

مسئول واحد ایمنی، بهداشت و محیط زیست منطقه شمالشرق خاطر نشان کرد: سه بشکه فوم فلوروپروتئینی برای استفاده در زمان بحران به تاسیسات انتهایی تربت حیدریه نیز ارسال گردید.

وی بازدید مداوم از مراکز انتفال نفت، تاسیسات، فشارشکن‌ها و... را بخشی از فعالیت‌های روتین این واحد دانست و گفت: امسال مانورهای مختلفی از جمله مانور "زلزله و نشت از مخزن تعادلی 202نفت سفید با پیامد زیست محیطی آلودگی خاک" در مرکز انتقال نفت شهید سربرزگر شاهرود و مانور "نشت از فلنچ ورودی منیفلد بر اثر بالا رفتن ناگهانی فشار" در تربت حیدریه برگزار و در مانورهاي شرکت‌هاي ديگر نیز حضوری فعال داشتیم.

وی در پایان تصریح کرد: کلیه این اقدامات برای افزایش توان منطقه شمالشرق در "رویارویی با شرایط بحرانی" است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها