انتقاد حیدر رحیم پور از سیاستهای اقتصادی دولت در گفتگو با بسیج؛
دشمن با نفوذ در فکر برخی مسوولین تصمیم ساز کشور، قصد دارد هر حرکتی در زمینه اقتصاد مقاومتی را در نطفه به اشکال مختلف خفه سازد.
کد خبر: ۸۵۹۹۰۴۶
|
۰۳ آذر ۱۳۹۴ - ۰۹:۵۳

 حیدر رحیم پور ازغدی در گفتگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری بسیج، اظهار داشت: بسیج، داعیه دار ولایت است و هر بار بنا به تکلیف ایفای نقش می کند، روزی در سنگر دفاع مقدس و روزی در رویارویی با منافقان فعال است. امروز هم در سنگر اقتصادی با بانگ اقتصاد مقاومتی در راستای مطالبه حقوق مظلومین رستاخیزگونه حرکت می کند.

وی گفت: بانگ اقتصاد مقاومتی، نخبگانی با استعدادهای نادر و کمیاب را دور هم گردآورده تا وقتی اشک مظلوم را می بینند برخاسته و منجی عدالت اقتصادی باشند. چه بسیارند عوام فریبانی که با فرمان نایب السلطنه‌های خارجی، مانع رشد داخلی شده و هربار که کارگری بیکار می شود و کارخانه ای قفل می شود دست می زنند و مواجب خود را می گیرند.

رحیم پور ازغدی بیان داشت: دشمن با نفوذ در فکر برخی مسوولین تصمیم ساز کشور، قصد دارد هر حرکتی در زمینه اقتصاد مقاومتی را در نطفه به اشکال مختلف خفه سازد.

این کارشناس اقتصاد اسلامی افزود: اگر علاقه مندان و رهپویان اقتصاد مقاومتی که در ادارات و دستگاه های اجرایی و مدیریتی کشور به حاشیه رانده شده اند، به کار گرفته می شدند و از نیرو و استعدادشان بهره برداری صحیح می شد مسلم بدانید کشور مزین به مدیران مدبری می شد که می توانستند کشور را از ابعاد مختلف استراتژیک مصون و واکسینه نمایند.

وی در توصیه ای به رسانه های پیگیر اقتصاد مقاومتی گفت: ضمن تقدیر از فعالان اقتصاد مقاومتی سراغ رهپویان این مسیر هم بروید، آنهایی که از خلاقیت و فعالیت شان جز خاکستری باقی نمانده و یاد اینها را به صورت نمادین در برابر وزارت اقتصاد زنده نگه دارید تا این یادبود تلنگری برای برخی مواجب بگیران باشد.

رحیم پور ازغدی تصریح کرد: اگر برخی حتی دودمان فعالان اقتصادی بسیجی را به آتش هم بکشند اما مسیر عدالت و اقتصاد اسلامی تداوم دارد و هر بار پرچم و علم توسط نخبه اقتصادی بسیجی دیگری با لبیک به فرمان امام و رهبری به اهتزاز در خواهد آمد و مظلومین بی یاور نخواهند بود.

ارسال نظرات