مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام با خانواده روحانی شهید عبادی در لردگان دیدار و به مقام والای شهیدان ادای احترام کرد.
کد خبر: ۸۵۹۹۰۱۶
|
۰۳ آذر ۱۳۹۴ - ۰۹:۳۱

به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری به نقل از روابط عمومی ناحیه مقاومت لردگان؛ مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام با تبریك هفته بسیج به مادر، همسر و دیگر اعضای خانواده شهید، گفت: فعالیت های روحانی شهید حجت الاسلام عبادی، حاكی از نهایت عشق و ارادت ایشان به اهل بیت(علیهم السلام) است.

وی افزود: شهید عزیز حجت الاسلام عبادی در راه دین خدا و احیاء دین خدا جان شیرین خود را تقدیم كردند و به فیض شهادت رسیدند.

حجت الاسلام سرافراز دیدار با خانواده شهید را موجب دلگرمی و كسب روحیه دانست و ضمن اطمینان دادن به خانواده شهید در ادامه دادن راه و مسیر شهدا، بیان كرد: هیچ گاه از مسیری كه در آن قرار گرفتیم توقف نمی كنیم و از خداوند می خواهیم ما را ثابت قدم بدارد و امیدوارم خداوند ما را مدیون شهدا قرار ندهد.

سرهنگ دوم پاسدار سید مسعود موسوی فرمانده سپاه ناحیه لردگان نیز در معرفی شهید عبادی بیان كرد: این شهید بزرگوار در سخت ترین شرایط امنیتی در سیستان و بلوچستان به فعالیت تبلیغی پرداخت و به خاطر عملكرد موفق خود مورد ترور قرار گرفته و به فیض شهادت رسیدند.

همسر شهید در بیان شخصیت شهید عبادی به تلاش و كوشش زیاد و ارتباط صمیمی شهید با مردم اهل تسنن اشاره كرد و گفت: این شهید فعالیت زیادی داشتند و آرزوی شهادت داشتند كه در آخر هم به شهادت رسیدند.

گفتنی است: شهید عبادی از شهدای روحانی شهرستان لردگان كه مدت 6سال در استان سیستان و بلوچستان به فعالیت تبلیغ دین وحدت بخش اسلام پرداخته كه در تاریخ19/فروردین/1388در شهرستان خاش مقابل چشم همسر و فرزندان خود توسط گروه معاند وهابی به فیض عظیم شهادت رسید.

ارسال نظرات