مسئول هنرهای نمایشی حوزه هنری:

پایان شب بی پایان فاخته

اجرای نمایش شب بی پایان فاخته با استقبال بی نظیر تماشاگران به کار خود پایان داد.
کد خبر: ۸۵۹۸۹۹۲
|
۰۳ آذر ۱۳۹۴ - ۰۹:۰۳
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، مسئول هنرهای نمایشی حوزه هنری گفت: نمایش شب بی پایان فاخته نوشته حمیدرضا نعیمی به کارگردانی امیر سهامی که از روز بیست و هشتم آبان ماه در محل تالار هنر فرهنگسرای امام(ره) به روی صحنه بود، دوشنبه دوم آذرماه در میان استقبال خوب و کم نظیر مردم زنجان به کار خود پایان داد.

امیر نعمتی افزود: این نمایش از تولیدات واحد هنرهای نمایشی حوزه هنری در سال 94 است که در شهریور ماه امسال در جشنواره منطقه ای تئاتر سوره ماه شرکت داشت.

نعمتی در شرح نمایش شب بی پایان فاخته بیان کرد: در دل قهوه خانه ای میان جنگل رازی بیست ساله نهفته است، زیور و نصیر 20 سال پیش پس از خرید قهوه خانه از جلال به دلیل ناتوانی در پرداخت بدهی او را به قتل می رسانند، حالا بعد از بیست سال با حضور پسر جلال در قهوه خانه پرده از این راز می گشایند.

وی در ادامه گفت: زیور به دست نصیر کشته می شود، قهوه خانه در آتش می سوزد و نصیر برای همیشه ناپدید می گردد.

مسئول هنرهای نمایشی حوزه هنری اظهار داشت: در نمایش شب بی پایان فاخته رضا یاوری، نسرین احمدخانی، علی رضایی راد، جواد مهدیخانی به ایفای نقش می پردازند.

نعمتی افزود: عرفان سهامی کار آهنگسازی نمایش و جلال نوری انتخاب موسیقی را برعهده داشتند.

گفتنی است، رها پورحیدری، آیسان والی، اصغر شعبانی، علی رضایی راد، بهزاد امیری، امیر سمندپور، احد رمضان پور نیز به عنوان عوامل فنی و پشت صحنه با این گروه همکاری می کردند.

ارسال نظرات