خبرهای داغ:
همزمان با هفته بسیج مستضعفین پایگاه امام رضا(ع) روستای کنجوران با حضور مسئولان شهرستانی و بسیجیان افتتاح شد.
کد خبر: ۸۵۹۸۹۴۴
|
۰۲ آذر ۱۳۹۴ - ۲۳:۱۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، فرمانده سپاه ناحیه تویسرکان در حاشیه آیین افتتاح پایگاه بسیج روستای کنجوران با تبریک هفته بسیج مستضعفین، گفت: زیر بنای این پایگاه 60 متر مربع است که امروز همزان با هفته بسیج با هزینه ای بالغ بر 10 میلیون تومان به بهره برداری رسید.

سعید سعیدی به وجود مزار مطهر 9 شهید سرافراز در این روستا اشاره و اظهار کرد: در میان این شهدا، سردار شهید مهدی ملکی و سردار شهید محمدباقر عبدالمالکی نیز هستند.

وی افزود: پایگاه های مقاومت بسیج از آنجا که بسترهای لازم برای وحدت بیش از پیش مردم را فراهم می سازند، نقش ارزشمندی در حفظ ارزش های والای انقلابی، اسلامی و بسیجی در کشور دارند.

فرمانده سپاه ناحیه تویسرکان تصریح کرد: بی تردید این گونه پایگاه ها می تواند در گردهم جمع شدن اقشار مختلف مردم به ویژه نوجوانان و جوانان برای رسیدن به سعادت حقیقی و آرمان های جامعه ای اسلامی و انقلابی و بیان حقیقت های انقلاب، منویات رهبری، سبک زندگی اسلامی و فراهم ساختن جایگاهی برای نهایدنه کردن اقتصاد مقاومت تأثیر گذار باشند.

بردار سردار شهید ملکی نیز اظهار داشت: شهید ملکی متأهل بود و در عملیات مرصاد به درجه رفیع شهادت نائل شد.

وی با بیان اینکه خوش رفتاری، کمک به دیگر روستاییان، انجام عبادات و دستگیری از مستمندان از خصیصه های بارز این شهید بود، گفت: پس از امضای قطع نامه 598، برادرم مکررا می گفت حیف که بابی از شهادت بسته شد، اما در نهایت در عملیات مرصاد به آرزوی دیرینه خود یعنی شهادت نائل شد.

مسئول پایگاه امام رضا(ع) روستای کنجوران تویسرکان نیز گفت: روستای کنجوران از روستاهای شهید پرور شهرستان تویسرکان است و به نسبت جمعیت خود 9 شهید گلگون کفن تقدیم نظام و اسلام کرده است و بیش از 45 جانباز دارد.

ضرغام توحیدیان اظهار کرد: در دوران هشت سال دفاع مقدس از 30 تا 40 خانواده همزمان افرادی به جبهه های نبرد حق علیه باطل اعزام می شدند و گاهی از یک خانواده دو تا سه نفر با حضور در مناطق عملیاتی با گذشت از جان خود و روحیه مجاهدانه و ایثارگرانه از این مرز و بوم دفاع می کردند.

وی هفته بسیج را فرصت مغتنمی برای تبیین ارزش های اسلامی، انقلابی و آرمان های حقیقی بسیج دانست و افزود: اکنون پایگاه های مقاومت بسیج به دست نوجوانان و جوانان اداره می شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات