فرمانده سپاه تنگستان:

دولت با تکیه بر بسیج دراجرایی کردن اقتصاد مقاومتی موفق خواهد بود

فرمانده سپاه تنگستان گفت: مسئولان اجرایی کشور با بهره مندی از ظرفیت بسیج در تمامی عرصه ها به ویژه اقتصاد مقاومتی و سازندگی موفقیت های روز افزونی را کسب خواهند نمود.
کد خبر: ۸۵۹۸۹۳۹
|
۰۲ آذر ۱۳۹۴ - ۲۲:۵۱

به گزارش خبرگزاری بسیج در تنگستان؛ سرهنگ محمد علی ملاکی در جمع بسیجیان حوزه مقاومت روحالله شهر اهرم گفت: در شرایط فعلی بسیج ظرفیت عظیمی را در عرصه های مختلف اقتصادی به خصوص در اقتصاد مقاومتی دارد که می تواند در فرهنگ سازی در زمینه اقتصاد مقاومتی و مردمی کردن اقتصاد نقش اساسی را ایفا کند. 

وی در بخش دیگری از صحبتهای خود گفت: بسیجیان روحیه استکبار ستیزی را در وجود خود حفظ کنند و بدانند امریکا دشمن بی چون و چرای ماست و حرکت و  راهبردش در مقابل ملت ایران هیچ تغییری نداشته و  با تغییر تاکتیک می خواهد اوضاع را به نفع خودش عوض کند.

ملاکی گفت: دشمن با نیابتی کردن جنگ ها تمدن ها را به جان هم انداخته و با این کار می خواهد جنگ های فرسایشی راه بیاندازد و کشور ها را از درون خالی کند.

وی خاطر نشان کرد: داعش ساخته دشمنان اسلام است و می خواهند با این کار اسلام هراسی راه بیاندازند و اسلام را که دین عاطفه و مهربانی است و پیامبر اسلام که نبی رحمت الهی است را وارونه به جهانیان معرفی کنند.

ملاکی گفت: بسیج در طول دوران انقلاب اسلامی و در مقابله با بحرانهای متعدد از آغاز تا امروز همواره میدان داری کرده است و نقش تاثیر گذار خود را آنچه مورد هدف حضرت امام از تشکیلبسیج بوده است را به انجام رسانده است.

وی تاکید کرد: بسیجی واقعی کسی است که در دشمن شناسی و داشتن سطح بینش و بصیرت سیاسی  خود را تقویت کند و بداند که اگر زمانی ما از طرف دشمنانمان مورد تعریف و تمجید قرار گرفتیم آن زمان یک جای کارمان اشتباه است  و آن موقع است که باید احساس خطر کنیم.

ملاکی با اشاره به اینکه امروز ما در حوزه های اقتصاد و فرهنگ در دفاع مقدس با دشمنانمان قرار داریم گفت: امروز وظیفه یک بسیجی سنگین تر از دوران دفاع مقدس است و دشمنبا تمام امکانات و تکنولوژی  و با استفاده از رسانه ها و فضای مجازی و شبکه های اجتماهی می خواهد که هویت اسلامی  و فرهنگ ناب بسیجی را از جوانان ما بگیرد .

ارسال نظرات
آخرین اخبار