خبرهای داغ:
با حضور دکتر جلیلی؛

همایش 4 هزارنفری بسیجیان عاشورایی در ملایر برگزار می‌شود

فرمانده سپاه ملایر گفت: همایش بزرگ بسیجیان عاشورایی در ملایر با حضور دکتر سعید جلیلی نماینده مقام معظم رهبری در شورای عالی امنیت ملی برگزار می‌شود.
کد خبر: ۸۵۹۸۹۲۸
|
۰۲ آذر ۱۳۹۴ - ۲۲:۴۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، مصطفی رستمی با اشاره به برگزاری همایش بسیجیان عاشورایی به مناسبت هفته بسیج در ملایر اظهار داشت: همزمان با سالروز تأسیس بسیج مستضعفین روز پنجم آذر همایش بزرگ بسیجیان عاشورایی در ملایر برگزار می‌شود.

وی افزود: این همایش با حضور اقشار مختلف بسیج از پایگاه‌ها، گردان‌ها، حوزه‌ها و سایر اقشار بسیج در سالن 5 هزارنفری الغدیر شهر ملایر برگزار می‌شود.

فرمانده سپاه ناحیه ملایر گفت: برای این مراسم برنامه‌های متنوعی ازجمله اهدای پرچم ایران از فرماندهان و رزمندگان دوران جنگ تحمیلی به فرماندهان جوان پایگاه‌ها در نظر گرفته‌شده است.

وی با اشاره به دعوت از دکتر سعید جلیلی برای سخنرانی در این همایش بیان کرد: همایش بزرگ بسیجیان عاشورایی در ملایر با حضور دکتر سعید جلیلی نماینده مقام معظم رهبری در شورای عالی امنیت ملی برگزار خواهد شد.

رستمی گفت: هفته بسیج امسال با شعار محوری " بسیج دست قدرت خدا" شده و در این هفته 170 برنامه متنوع در سطح پایگاه‌ها، حوزه‌ها و مدارس و دانشگاه‌ها در شهرستان ملایر برنامه‌ریزی‌شده است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار