امام جمعه شهر اهرم در همایش ائمه جماعات تنگستان گفت: ائمه جماعات هم خود را به لحاظ معنوی بالا ببرد و هم تعمیق بصیرت و آگاهی بخشی به سایر مردم و آحاد جامعه است. نه تنها با زبان بلکه با رفتار اعمال خود الگو شوید.
کد خبر: ۸۵۹۸۹۱۱
|
۰۲ آذر ۱۳۹۴ - ۲۱:۵۹
به گزارش خبرگزاری بسیج در تنگستان؛ حجت الاسلام عیسی راستگو در جمع امامان جماعت مساجد شهرستان تنگستان گفت: روحانیت ،محراب و مسجد در تمامی حرکت های اسلامی پیشتاز بوده و از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

وی تاکید کرد: در پیدایش و تثبیت جمهوری اسلامی و ادامه راه انقلاب روحانیت و ائمه جماعات نقش ویژه ای دارند و قافله انقلاب در حال حرکت و گذر از موقعیت حساسی است که روحانیون بایستی به نقش تاثیر گذار خود به عنوان یک اصل مهم توجه داشته باشند.

راستگو گفت: انقلاب اسلامی و تفکر ناب بسیجی که بر گرفته از آرمانهای امام راحل است هرگز سازش با زور مندان و استکبار جهانی را قبول ندارد.

وی خاطر نشان کرد: عزت و سربلندی نظام و انقلاب ما ربطی به ارتباط با امریکا ندارد متاسفانه عده ای ساز ارتباط با امریکا را کوک کرده اند و می خواهند دوباره به تفکر لیبرالها درسالهای ابتدایی پیروزی انقلاب مبنی بر ارتباط با امریکا حیات ببخسند.

امام جمعه شهر اهرم گفت: ائمه جماعات باید همراهی و همفکری با ولایت و رهبری را مد نظر قرا دهند و با حرکت های بصیرتی خود خط بطلانی بر تفکرات باطل دسمنان بکشند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه تنگستان نیز گفت: بسیجیان مادامی که وجودشان لبریز عشق الهی است می توانند خود را زمینه ساز ظهور حضرت حجت و پیرو پیامبر اسلام بدانند.

حجت الاسلام سید مهدی دشتی حسینی گفت: نترسیدن از دشمنان و عقب نشینی نکردن در برابر تهاجم تبلیغاتی آـنها نشانه محبت بسیجیان به خدا و پاسداری آنها از ارزشهای دینی است

ارسال نظرات
پر بیننده ها