پایگاه مقاومت بسیج رهروان ولایت هم­زمان با هفته بسیج و به همت حوزه مقاومت بسیج نجف اشرف برازجان در حسینیه اعظم این شهر افتتاح شد.
کد خبر: ۸۵۹۸۹۰۵
|
۰۲ آذر ۱۳۹۴ - ۲۱:۵۷
به گزارش خبرنگار بسیج دشتستان، فرمانده سپاه حضرت جوادالائمه علیه السلام دشتستان در آیین افتتاح این پایگاه مقاومت گفت: بعد از جنگ عدّه­ای معتقد بودند که بسیج باید منحل شود و از ما این ایراد را می­گرفتند که چرا شما روز آغاز جنگ را به عنوان هفته دفاع مقدس جشن می­گیرید؟ و نظرشان این بود که ما باید روز پایان جنگ را جشن بگیریم. امّا به آن­ها گفته شد که جنگ ما با آمریکا تمام نشده است بلکه دشمن با روشی سخت­تر از روش اوّل وارد میدان شده است که ما در این عرصه مهم به بسیج احتیاج داریم.

سرهنگ پاسدار نعمت اله غلامپور اظهار داشت: امروز بسیج با قشرهای گوناگون خود در جامعه مشغول خدمت به مردم است که برای نمونه امروز بسیج سازندگی در کشور مشغول کار در زمینه­های محرومیت­زدایی است، بسیج جامعه کشاورزی مشغول آموزش به کشاورزان است و در همین هفته، بسیج جامعه پزشکی ما بیمارستان صحرایی­ای را با حضور چند پزشک متخصص به مناسبت هفته بسیج در سعدآباد برپا کرده و به مداوای بیماران می­پردازند.

وی تصریح کرد: بسیج مایه مباهات و نقطه اتحاد است و در هر جا که باشد نقطه مثبتی در آن جا محسوب می­شود و هیچ نقطه منفی­ای ندارد.

فرمانده سپاه دشتستان در ادامه افزود: ما با درخواست مردم و صحبت با مسئولین شهرستان توافق کردیم که یک پایگاه مقاومت در این مکان تأسیس شود تا بتوانیم کارهای فرهنگی را حول محور بسیج در این مکان انجام دهیم که در همین راستا قرار هست ضریح حضرت قاسم علیه السلام در این مکان ساخته شود و ان شاء الله امیدواریم که بتوانیم در آینده زمینه­های ساخت یک مسجد را نیز در این مکان فراهم سازیم.

در این مراسم مهدی زمانی به عنوان فرمانده این پایگاه مقاومت معرفی شد.

انتهای خبر/


ارسال نظرات