توسط فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اردکان:

تشریح اهم برنامه های هفته بسیج در شهرستان اردکان

مهمترین برنامه های هفته بسیج در شهرستان اردکان تشریح شد .
کد خبر: ۸۵۹۸۹۰۱
|
۰۲ آذر ۱۳۹۴ - ۱۹:۴۵

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اردکان در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری بسیج از اردکان ضمن تبریک فرا رسیدن هفته بسیج به آحاد مختلف مردم و بویژه بسیجیان به بیان برنامه های این هفته پرداخت .

سرهنگ دوم پاسدار علی دهقانی با گرامی داشت یاد و خاطره شهدای عزیز و امام شهداء و همچنین آرزوی سلامتی و توفیق روز افزون برای رهبر معظم انقلاب و فرماندهی معظم کل قوا حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای (مدظله العالی) گفت : شعار محوری سی و ششمین سالگرد تشکیل بسیج مستضعفین به فرمان معمار کبیر انقلاب حضرت امام خمینی (ره) « بسیج ، دست قدرت خدا » است .

وی افزود : ناحیه مقاومت بسیج اردکان در طول این هفته برنامه های متعددی را توسط رده های مقاومت اجرا خواهد کرد که مهمترین آنها دیدار با امام جمعه محترم شهرستان و برگزاری مراسم روز شهرستان به مناسبت سالروز ورود حضرت امام رضا (علیه السلام) به بخش خرانق است .

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اردکان اظهار داشت : در عرصه جهاد فرهنگی ، اقدامات محوری بسیار خوبی در حال پیگیری است که این برنامه در هفته بسیج نیز اجرا می شود مانند ؛ آگاه سازی و بصیرت افزایی به منظور هدایت افکار عمومی نسبت به ماهیت و ابعاد تهدیدات نرم ، اجرای نشست های روشنگری و تبیین مسئله استکبار ستیزی و موضوع نفوذ در بین آحاد بسیجیان و سایر اقشار جامعه .

سرهنگ دهقانی افزود : ترویج ، تبلیغ و ترغیب مردم برای فراگیر شدن اقتصاد مقاومتی از دیگر برنامه های این هفته خواهد بود .

وی با اشاره به اهمیت حفظ و اعتلای فرهنگ ایثار و مقاومت و همچنین نشر ارزشهای انقلاب و دفاع مقدس به تشریح برنامه های این عرصه پرداخت و گفت : اعزام دانش آموزان به اردوی راهیان نور در اواخر آذر ماه ، برگزاری یادواره های شهداء ، برگزاری برنامه ای با عنوان آبروی محله با هدف تجلیل از خانواده شهدای شاخص و مستند سازی آن در محله ، سرکشی از خانواده شهداء و ایثارگران ، غبارروبی و عطرافشانی قبور مطهر شهداء از جمله این اقدامات خواهد بود .

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اردکان خاطرنشان کرد در عرصه فعالیت های تربیتی و آموزشی برای بسیجیان برنامه های مناسبی در نظر گرفته شده است که می توان به اجرای طرح میقات صالحین ، تشکیل جلسات هیئت های منتظران موعود و تشکیل حلقات صالحین در سطح مربیان و سرگروه ها با مباحث روز و بویژه استکبار ستیزی اشاره کرد .

وی افزود : تاکنون در عرصه خدمات رسانی به مردم و رفع محرومیت اقدامات قابل تقدیری صورت گرفته است که در هفته بسیج نیز این خدمات شامل ؛ اعزام گروه جهادی یک روزه به روستاها ، اعزام اکیپ پزشکی با ویزیت و داروی رایگان جهت بیماران به مناطق محروم شهرستان توسط بهداری ناحیه وبسیج جامعه پزشکی ، ویزیت رایگان بسیجیان و ارئه خدمات توسط درمانگاه امام سجاد (ع) ناحیه درسالروز تشکیل بسیج ارائه خواهد شد .

سرهنگ علی دهقانی ضمن تأکید بر لزوم حفظ آمادگی رزمی و انسجام نیروهای بسیجی گفت : برنامه شکوه ایستادگی با حضور اقشار مختلف بسیج در سالروز تشکیل بسیج مستضعفین در این راستا اجرا می گردد .

وی افزود : همچنین در طول این هفته برنامه های متعدد ورزشی ، اردوئی و تورهای ایست و بازرسی در سطح شهرستان توسط رده های مختلف بسیج اجرا می شود .

ارسال نظرات