خبرهای داغ:
سردار ابوحمزه در مجمع بسیج مهندسین همدان:

دشمن به دنبال نفوذ در پسابرجام است

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان با تأکید بر اینکه برجام مهم نیست بلکه پسا برجام مهم است، گفت: دشمن به دنبال نفوذ در پسابرجام است.
کد خبر: ۸۵۹۸۸۷۹
|
۰۲ آذر ۱۳۹۴ - ۲۰:۳۳
به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، سردار غلامعلی ابوحمزه امروز در مجمع بسیج مهندسین صنعت و معدن استان همدان با اشاره به بحث نفوذ اظهار داشت: برای نفوذ بر فکر افراد کارشده و برنامه‌ها توسط آن‌ها بر بدنه جامعه تزریق می‌شود.

وی با تأکید بر اینکه این‌گونه نیست که نفوذ فقط در یک عرصه صورت گیرد بلکه در همه زمینه‌ها وجود دارد، گفت: باید مراقب نفوذهای سیاسی، نظامی، علمی و فرهنگی باشیم.

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان با اشاره به فتنه سال ۸۸ افزود: در فتنه سال ۸۸ برخی مسئولان در مقابل نظام ایستادگی کردند و متأسفانه بعد از گذشت ۶ سال هنوز دست از افکار خود برنداشته‌اند.

وی بابیان اینکه برخی در جریان فتنه ۸۸ معتقد بودند انتخابات بهانه و نظام نشانه است، گفت: امروزه دشمن در هر زمینه‌ای به‌جز مسئله نفوذ شکست‌خورده و تحقق نفوذ باوجود چنین افرادی غیرممکن نیست.

ابوحمزه در ادامه با تأکید بر اینکه برجام مهم نیست بلکه پسا برجام مهم است، گفت: دشمن به دنبال نفوذ در پسابرجام است.

وی بابیان اینکه بحث نفوذ در دو بخش مسئولین و مردم قابل‌طرح است، افزود: نفوذ در بخش مسئولین در زمینهٔ تصمیم سازی و تصمیم‌گیری ظهور و در بخش مردم، این قشر را نسبت به آینده انقلاب هراسان می‌کند و شرایطی را ایجاد می‌کنند که مردم ناامید شوند.

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان با اشاره به سخن رهبر معظم انقلاب که فرموده‌اند «ما در کشور خودی و غیرخودی داریم»، گفت: افراد خودی در کشور کسانی هستند که با هر سلیقه‌ای مرید قانون، نظام و هنجارهای جامعه هستند.

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان افزود: افراد غیرخودی کسانی هستند که هیچ‌چیز را قبول ندارند و سعی در ایجاد سد دارند و این‌ها همان افرادی هستند که نفوذی هستند یا با افراد نفوذی کار می‌کنند.

وی بیان کرد: افراد غیرخودی می‌خواهند مانع توسعه و رشد انقلاب و افکار انقلابی باشند و با اختلاس‌های کلان چرخ اقتصاد مملکت را فلج می‌کنند.

ابوحمزه بابیان اینکه نفوذ تا زمانی که پنهانی باشد موفق است، گفت: نفوذ در صورت آشکار شدن از کار می‌افتد و باید با بصیرت به دنبال شناسایی افراد نفوذی باشیم.

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان بابیان اینکه نفوذ تنها در عرصه سیاست نیست، گفت: هنگامی‌که بخواهند مانع رشد که کشور شوند نفوذ ترکیبی می‌شود اما ملت ایران همیشه با بصیرت با این مسائل مبارزه کرده‌اند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات