خبرهای داغ:
پایگاه ولایت حوزه بسیج اصناف و بازاریان الهادی با حضور مسئولین سپاه و اصناف و بازاریان در مجمع امور صنفی شاهرود افتتاح شد.
کد خبر: ۸۵۹۸۸۵۴
|
۰۲ آذر ۱۳۹۴ - ۱۹:۳۸
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، پایگاه بسیج ولایت حوزه الهادی بسیج اصناف و بازاریان با حضور جانشین سپاه و مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه و مسئول بسیج اصناف،مسئول اتاق اصناف و مجمع امور صنفی و رئوسای اتحادیه ها شهرستان شاهرود در محل مجمع امور صنفی شاهرود افتتاح شد.

در مراسم افتتاح این پایگاه قدرت الله قدرتی مسئول اتاق اصناف شاهرود در سخنانی با تبریک هفته بسیج و ابراز خرسدی از افتتاح پایگاه بسیج در مجموع امور صنفی و اتاق اصناف شهرستان اظهار کرد: بسیج موجب اقتدار و منشاء تحولات و برکات فراوان برای انقلاب اسلامی ایران است.

وی افزود: بسیج با دوراندیشی امام راحل بنا نهاده شد تا با حضور در بطن جامعه و انقلاب اسلامی در حفظ و صیانت از دستاوردهای آن تلاش و اهداف و نیات انقلاب اسلامی را در دهه های مختلف انقلاب حفظ و در برابر طوفان های فراوانی که انقلاب را تهدید می کند این نظام را حفظ کند.

قدرتی با تشکر از بسیج برای ایجاد پایگاه گفت: ما این افتتاح در هفته بسیج را به فال نیک می گیریم و امیدواریم که ایجاد پایگاه بتواند سبب تعمیق تفکر بسیجی و حرکت ما در راستای اهداف بسیج در خدمت رسانی بیش از پیش و با اخلاص به مردم و جامعه باشد.

مسئول بسیج اصناف و بازاریان الهادی شاهرود نیز در این مراسم با تقدیر و تشکر از مجمع امور صنفی و اتاق اصناف برای پیگیری ایجاد پایگاه و خیرمقدم به شرکت کنندگان در این مراسم اظهار کرد: بسیج شجره ای سراسر نور و افتخار است که در 5 آذر ما سال 85 به فرمان امام تشکیل شد و افکار اعجاب انگیز امام راحل سبب شد تا گران قیمتی ترین گنج پنهان نظام شکل بگیرد و یکی از لرزشمندترین آثار ماندگار نظام در تاریخ آن ثبت شود.

حسین عجم با بیان اینکه امروز بسیج بیشترین نفوذ را در جامعه دارد و قدرت تاثیرگذاری عمیقی در جامعه دارد افزود: بسیج افتخارش این است که هر کجا نیاز بوده برای دفاع از انقلاب اسلامی وارد صحنه شده و بدون چشم داشتی از انقلاب و اسلام دفاع کرده است.

وی تاکید کرد: بسیج امروز یکی از تاثیرگذار ترین تفکرات انقلاب اسلامی است که دشمنان سرسخت با آن به مقابله برخاسته و بر علیه این نهاد مقرضانه در حال شبهه افکنی هستند و این نشان می دهد که بسیج مسیر صحیح خود را دنبال می کند و دشمن را عصبانی کرده است و امیدواریم این تفکر بتواند مستضعفین عالم را پیروز نموده و مستکبرین را منکوب و نابود کند.

در این مراسم حکم سرپرستی فرمانده پایگاه ولایت به محمود عالی تنفیذ شد و این پایگاه رسماً فعالیت خود را آغاز نمود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها