مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه آستارا:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه آستارا گفت: رفتار، گفتار و منش هنرمندان برای دیگران الگو باشد.
کد خبر: ۸۵۹۸۸۴۹
|
۰۲ آذر ۱۳۹۴ - ۱۹:۳۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آستارا، حجت الاسلام یحیی عبادیان، مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه آستارا در همایش هنرمندان بسیجی و تجلیل از برگزیدگان جشنواره تولیدات فرهنگی «مدرسه عشق» و جشنواره تولیدات رسانه ای دفاع مقدس « دفاع ماندگار» که در محل سالن اجتماعات اداره تبلیغات اسلامی این شهرستان برگزار شد با تبریک هفته بسیج، اظهار کرد: کاری که یک هنرمند می‌کند شاید صد منبر نمی‌تواند انجام دهد و این اهمیت کار هنرمندان را نشان می‌دهد.

وی با بیان اینکه اخلاق و هنر مقوله ای است که باید هنرمندان به آن توجه داشته باشند، افزود: رفتار، گفتار و منش هنرمندان برای دیگران باید الگو باشد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه آستارا با اشاره به اینکه ایجاد نوآوری و خلاقیت همواره باید مورد توجه هنرمندان قرار گیرد، تصریح کرد: از ظرفیت و پتانسیل هنرمندان استفاده شود.

حجت الاسلام عبادیان با بیان اینکه عقلانیت، اخلاقیت و ایمان سرلوحه فعالیت های هنرمندان باشد، خاطرنشان کرد: اسلامی، انقلابی و بسیجی بودن سه شاخصه مهم هنرمندان بسیجی است.

در این آیین 30 برگزیده جشنواره تولیدات فرهنگی « مدرسه عشق» و نفرات برتر جشنواره تولیدات رسانه ای دفاع مقدس « دفاع ماندگار» که برای نخستین بار و به همت سپاه ناحیه آستارا، بسیج رسانه و با مشارکت فرمانداری و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آستارا برای نخستین بار در این شهرستان برگزار شده بود با اهدای تندیس، لوح و جوایزی تجیلیل بعمل آمد.

در جشنواره تولیدات رسانه ای دفاع مقدس « دفاع ماندگار» یوسف هدایتی در بخش خبر، رامین بشرویه در بخش مقاله، مهدی حسین نژادی در بخش عکس، اسماعیل اسدی دارستانی در بخش مصاحبه و محمد رضا اسدی دارستانی در بخش گزارش حائز مقام های برتر شدند.

شعرخوانی شاعران بسیجی با موضوع هفته بسیج از دیگر بخش های این آیین بود.

ارسال نظرات