امام جمعه رضوانشهر:

بسیجی باید فدای دین و انقلاب باشد

امام جمعه رضوانشهر با اشاره به این جمله حضرت امام (ره) که فرمودند «بسیج میقات پابرهنگان است» گفت: میقات یعنی مُحرم شدن و بسیجی باید فدایی دین و انقلاب باشد.
کد خبر: ۸۵۹۸۸۳۹
|
۰۲ آذر ۱۳۹۴ - ۱۹:۰۹

امام جمعه رضوانشهر 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از رضوانشهر، حجت الاسلام و المسلمین حبیبی در دیدار با جمعی از پاسداران و بسیجیان که بمناسبت هفته بسیج در دفتر امام جمعه رضوانشهر برگزار شد ضمن تبریک هفته بسیج اظهار کرد: بسیجی واقعی کسی است که باور عمیق به خدا دارد و در عرصه های دین و انقلاب حضور دارد و باید سعی کند این فرهنگ را ترویج کند.

وی با اشاره به این جمله حضرت امام (ره) که فرمودند «بسیج میقات پابرهنگان است» تصریح کرد: میقات یعنی مُحرم شدن و بسیجی باید فدایی دین و انقلاب باشد.

امام جمعه رضوانشهر گسترش فرهنگ بسیجی را مایه پیروزی در همه عرصه ها دانست و گفت: در حال حاضر بسیج باید در عرصه فرهنگی وارد شود که این خود از دغدغه های مهم رهبری است.

حجت الاسلام حبیبی با اشاره به تهدیدات فرهنگی از سوی دشمنان افزود: اگر فضای دینی کیفیت دار باشد به راحتی می توان در مقابل تمام تهدیدات فرهنگی ایستاد و مقابله نمود.

وی رسالت بعدی بسیج را ورود در عرصه اقتصادی دانست و یادآور شد: بسیج با لبیک گفتن به ندای رهبری باید اقتصاد مقاومتی را در جامعه نهادینه نماید.

امام جمعه رضوانشهر عرصه مهم دیگر را مقابله با نفوذ سیاسی دشمنان دانست و گفت: دشمن در صدد تفرقه در بین گروه های سیاسی و قومیتی است و باید بسیجیان این وحدت را ایجاد نمایند و در سایه معیار واحد ولایت فقیه همه گروه ها با یکدیگر متحد شوند.

حجت الاسلام حبیبی در پایان بصیرت سیاسی را برای بسیجیان بسیار مهم دانست و خاطرنشان کرد: انتخابات خبرگان رهبری و مجلس را پیش رو داریم و باید بسیجیان با بینش و بصیرت سیاسی در عرصه انتخابات حاضر شوند تا حماسه سیاسی در کشور ایجاد شود.

ارسال نظرات