خبرهای داغ:
قائم مقام کمیته امداد استان همدان از پرداخت 15 میلیارد و 650 میلیون ریال در راستای بیمه تامین اجتماعی مددجویان شهرستان همدان خبر داد.
کد خبر: ۸۵۹۸۸۳۸
|
۰۲ آذر ۱۳۹۴ - ۱۸:۵۵
علی نامدار در گفت‌وگو با خبرنگاز بسیج در همدان با بیان اینکه بیمه تامین اجتماعی مشمول زنان سرپرست خانوار واجد شرایط و مجریان طرح‌های اشتغال است، اظهار داشت : در نیمه نخست امسال مبلغ 15 میلیارد و 650 میلیون ریال برای 3 هزار و 435 نفر از مددجویان زیرپوشش به حساب سازمان تامین اجتماعی واریز شده است.
وی افزود : از اقدامات کمیته امداد بیمه کردن افراد تحت حمایت برای برخورداری از مستمری بازنشستگی تامین اجتماعی و خارج شدن از تحت حمایت بودن است.

قائم مقام کمیته امداد استان همدان بیان داشت: برای حمایت بهتر از مددجویان و تامین رفاه نسبی آنها کمیته امداد خدمات بیمه‌ای را ارائه می‌دهد.

نامدار تصریح کرد: در راستای اجرای این طرح مردان مشمول در سن 60 سالگی و زنان در سن 55 سالگی با پرداخت حداقل 10 سال حق بیمه، بازنشسته و از مزایای این سازمان مانند مستمری ماهیانه بهره‌مند می‌شوند.
وی با بیان اینکه اين طرح در راستاي توانمندسازي خانواده هاي تحت حمايت اين نهاد اجرا می شود، اظهار داشت : پرداخت هزينه‌هاي درماني ، بيمه عمر و بازنشستگي مجريان طرح‌هاي خودکفايي و زنان سرپرست خانوار شهري، از مزاياي بيمه‌هاي تأمين اجتماعي است.

انتهای پیام/
ارسال نظرات