فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان با اشاره به افتتاح 166 طرح محرومیت زدایی توسط سپاه استان در سال جاری افزود: هزار و 424 طرح محرویت زدایی تاکنون توسط سپاه کردستان به بهره برداری رسیده است.
کد خبر: ۸۵۹۸۸۳۴
|
۰۲ آذر ۱۳۹۴ - ۱۸:۲۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از کردستان، سردار رجبی فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان در همایش بسیج، خودکفایی و اقتصاد مقاومتی و مراسم افتتاح 908 طرح محرومیت زدایی؛ مردم یاری و سازندگی در استان کردستان که همزمان و از طریق ویدوئو کنفرانس برگزار شد ؛ ضمن تبریک هفته بسیج به مردم استان گزارشی از مجموعه اقدامات محرویت زدایی سپاه استان ارائه داد.

افتتاح 392 پرژه محرومیت زدایی از سال 87 تا سال 93

وی اظهار داشت: مجموعه سپاه و بسیج سازندگی و معاونت مهندسی و محرویت زدایی استان از ابتدای سال 87 تا پایان سال 93 بالغ بر 392 پروژه محرومیت زدایی و سازندگی را با اعتبار 5 میلیارد و 500 میلیون تومان به انجام رسانده است.

افتتاح 166 طرح محرومیت زدایی توسط سپاه کردستان در سال جاری

سردار رجبی افزود: پروژه های افتتاح شده در حوزه پروژه های سپاه استان در طول سال جاری تا هفته بسیج تعداد 124 طرح و پروژه محرومیت زدایی بود و 42 طرح نیز در هفته مبارک بسیج در سراسر استان افتتاح و به بهره برداری می رسد و سایر پروژه های درحال اجرا نیز 333 طر ح می باشد که تا پایان سال یا اوایل سالجاری به بهره برداری می رسد.

افتتاح 636 طرح محرویت زدایی توسط بسیج سازندگی کردستان تا سال 93

فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان در ادامه بیان داشت: در حوزه پروژه های بسیج سازندگی استان کردستان نیز از ابتدای فعالیت خود تا پایان سال 93 تعداد 636 طرح و پروژه را با اعتبار 17 میلیارد و 200 میلیون تومان به انجام رسانده است.

افتتاح 42 پروژه محرویت زدایی توسط بسیج سازندگی کردستان در هفته بسیج سالجاری

وی افزود: پروژه هایی که در هفته بسیج امسال افتتاح می شود شامل 42 پروژه است و تا پایان سال جاری و یا اوایل سال آینده 108 پروژه دیگر به اتمام می رسد.

سردار جبی در بخش دیگری از سخنان خود به مجموعه طرح های محرومیت زدایی معاونت مهندسی محرویت زدایی استان اشاره کرد و گفت: این مجموعه نیز تا پایان سال 93 تعداد 396 پروژه را به اتمام رسانده است و در هفته بسیج سالجاری 96 طرح و تا پایان سال جاری و یا ابتدای سال 95، تعداد 64 پروژه را افتتاح خواهد کرد.

بهره برداری از هزار و 424 طرح محرویت زدایی تاکنون توسط سپاه کردستان

فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان در پایان اظهار داشت: در مجموع سپاه استان کردستان در کنار ماموریت ذاتی خود که همان برقراری امنیت پایدار مردمی است، اقدامات محرومیت زدایی و سازندگی را نیز انجام داده است و تا کنون هزار و 424 طرح را در سراسر استان به ویژه در مناطق روستایی، محروم و دوردست به انجام رسانده است و در این میان نباید از همکاری و هماهنگی دستگاه های اجرایی استان غافل بود.

ارسال نظرات