خبرهای داغ:

دیدار سردار هاشمی با خانواده اولین شهید پاسدار مدافع حرم قمی

سردار سید جواد هاشمی، مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قم با حضور در منزل شهید مهدی علیدوست، اولین شهید پاسدار مدافع حرم قمی با خانواده این شهید والامقام دیدار و گفتگو کرد.
کد خبر: ۸۵۹۸۸۱۰
|
۰۲ آذر ۱۳۹۴ - ۱۷:۵۹
به گزارش خبرگزاری بسیج از قم،، سردار سید جوادهاشمی در دیدار با پدر شهید حجت السلام والمسلمین علیدوست افزود: رزمندگان اسلام در طول هشت سال دفاع مقدس با همین روحیه ایثار و شهادت در برابر دنیای استکبار ایستادند و در جنگی نا برابر با روحیه ایثار و شهادت طلبی به پیروزی رسیدند و جبهه کفر را با آن همه تجهیزات و ادوات نظامی وادار به شکست کردند.

وی ادامه داد: امروز امت اسلام بیش از گذشته نیازمند احیا، حفظ و ترویج روحیه ایثار و شهادت است و اگر این روحیه در امت اسلام تقویت شود دشمنان جرات تجاوز را ندارند و در رویارویی با ملت از جان گذشته و شهادت طلب شکست دشمنان حتمی است.

وی اضافه کرد: فرزندان شما با همین روحیه ایثار و شهادت طلبی به مقابله با دشمنان اسلام و اهل بیت (ع) برخاستند و از ارزشها دفاع نمودند و به مقام رفیع شهادت نایل آمدند.

در پایان این مراسم مدیرکل بنیادشهید و امور ایثارگران از صبر و ایثار پدر بزرگوار شهید علیدوست تجلیل و قدردانی نمود.

مراسم اربعین و یادبود سروان پاسدار مهدی علیدوست روز جمعه ششم آذر از ساعت 10 در خیابان توحید مسجد حضرت علی اصغر(ع) برگزار می گردد.

ارسال نظرات