خبرهای داغ:
مسئول سازمان بسیج علمی، پژوهشی و فناوری سپاه استان قم:
مسئول سازمان بسیج علمی، پژوهشی و فناوری سپاه استان قم گفت: تقویت کارآفرینی در آموزش و پرورش باید اهمیت بسیاری برای مسئولان جامعه اسلامی داشته باشد و بخش‌های مختلف برای تحقق این هدف مشارکت داشته باشند.
کد خبر: ۸۵۹۸۸۰۸
|
۰۲ آذر ۱۳۹۴ - ۱۷:۵۵
به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، مجتبی مرادی ظهر امروز در نشست اعضا اتاق فکر «راهکارهای تقویت پرورش نیروهای کارآفرین در آموزش و پرورش» با مسئولان استانی که در سالن جلسات شهید درویش ساختمان فرماندهی سپاه امام علی بن ابی طالب(ع) برگزار شد، با بیان اینکه کارگروه عملی، آموزشی و پژوهشی مجمع بسیج استان قم به موضوع تقویت پرورش نیروهای کارآفرین در آموزش و پرورش پرداخته است تصریح کرد: اقداماتی که در این کارگروه برنامه‌ریزی می‌شود باید به مرحله عمل برسد که در این زمینه نیازمند فرهنگ‌سازی گسترده هستیم.

وی با تاکید بر اینکه ظرفیت‌های علمی بسیاری در بسیج وجود دارد مطرح کرد: جامعه اسلامی با استفاده از ظرفیت علمی بسیج می‌تواند به موفقیت‌های بسیاری برسد.

مسئول سازمان بسیج علمی، پژوهشی و فناوری سپاه امام علی بن ابی طالب(ع) به بخشی از رسالت‌های تعیین شده برای کارگروه علمی، آموزشی و پژوهشی مجمع بسیج استان قم اشاره کرد و ادامه داد: جمعی از کارشناسان و مسئولان از سازمان‌ها و نهادهای مختلف در این کارگروه حضور دارند که امیدواریم با حضور آن‌ها بتوانیم به صورت مباحثه‌ای به نتایج مطلوبی برسیم.

وی بیکاری را یکی از مشکلات جامعه اسلامی و عامل انحرافات مختلف فرهنگی و اقتصادی دانست و عنوان کرد: تقویت کارآفرینی در آموزش و پرورش باید اهمیت بسیاری برای مسئولان جامعه اسلامی داشته باشد و بخش‌های مختلف برای تحقق این هدف مشارکت داشته باشند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها