خبرهای داغ:
سردار خرّم در همایش پرچمداران دین و اندیشه:

ایستادگی بر مواضع انقلاب اسلامی هدف مهم بسیج است

فرمانده سپاه شهداء آذربایجان غربی گفت: ایستادگی بر مواضع انقلاب اسلامی هدف مهم بسیج است که در این زمینه برنامه ریزی لازم را انجام می دهد.
کد خبر: ۸۵۹۸۷۷۹
|
۰۲ آذر ۱۳۹۴ - ۱۷:۱۱
به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، سردار خرّم در همایش پرچمداران دین و اندیشه با تبریک هفته بسیج اظهار داشت: پیام امام خمینی (ره) در خصوص بسیج در بازه زمانی و مکانی نمی گنجد و فرا زمانی و فرا مکانی است.

وی با بیان اینکه نگاه امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری در هدایت امت اسلامی در بازه زمانی و مکانی نمی گنجد اگر چه شرایط زمانی توسط ایشان کاملا مورد توجه قرار می گیرد، افزود: پایداری امروز نظام اسلامی به دلیل جانفشانی و فداکاری شهدای گرانقدر به ویژه علما شهید پرور است.

فرمانده سپاه شهداء آذربایجان غربی با اشاره به اینکه هزینه نگهداری از دین خدا، شهادت است که این تجربه موفق در طول 36 سال گذشته را مشاهده کرده ایم، افزود: عوامل مبدا،مقصد، وسیله، مسیر و راهنما برای طی طریق ضروری است.

سردار خرّم با اشاره به اینکه امامان معصوم (ع) از امت کم فروغ و کم توان یک ملت و امت پر توان ساختند، افزود: علمای دین منبر هدایت و وعظ هستند که از شمع حیاتشان گوهر شب چراغ ساختند.

وی با اشاره به اینکه افتخار می کنیم به شهدای حوزه روحانیت که 4 هزار شهید از سوی این قشر برای پر فروغ شدن انقلاب اسلامی اهدا شد ، افزود: تردیدی نیست حوزه های علمیه و طلاب مهمترین پایگاه اسلام در برابر انحرافات و کجروی ها بوده و هستند.

فرمانده سپاه شهداء آذربایجان غربی با بیان اینکه اتحاد طلاب در برابر توطئه های دشمنان موجب خنثی شدن این توطئه ها شده است، تصریح کرد: استکبار جهانی به دنبال مرعوب کردن تصمیم سازان و تصمیم گران جامعه است.

سردار خرّم با اشاره به اینکه خدعه،نفوذ و ارعاب از توطئه های دشمنان در برابر حوزه های علمیه است، افزود: سر دادن شعار جدایی دین از سیاست از برنامه های دشمن برای جدا کردن روحانیت از مردم بوده و است.

وی گفت: حوزه ها و روحانیت باید نبض تفکر را در دست داشته و چند گام جلوتر از حوادث بوده و بصیرت لازم را در برابر توطئه های دشمنان داشته باشند.

فرمانده سپاه شهداء آذربایجان غربی آمادگی و حضور طلبه ها و دانشجویان در عرصه ها را ضروری ترین موضوع در زمان حاضر عنوان کرد و افزود: در بسیج دو راهبرد اساسی و چهار ماموریت اجرایی می شود.

سردار خرّم با بیان اینکه تعالی بسیج و جامعه راهبرد مقام معظم رهبری نسبت به بسیج است، خاطرنشان کرد: نخستین ماموریت بسیج جهاد فرهنگی که علما باید در زمینه تبلیغ دین، ارزش ها و آرمان های اسلامی و انقلابی و خطوط مورد توجه امام و رهبری همواره کوشا باشد.

وی با اشاره به اینکه دومین ماموریت بسیج انجام فعالیت های تربیتی، بصیرتی و معرفتی است، گفت:اگر جامعه تربیت نشود و روشن بینی در جامعه حاکم نباشد، جامعه نمی تواند به رشد کافی برسد.

فرمانده سپاه شهداء آذربایجان غربی گفت: محرومیت زدائی و ارائه خدمات در مناطق محروم سومین ماموریت بسیج است.

سردار خرّم چهارمین ماموریت بسیج را حفظ آمادگی های رزمی، دفاعی و نظامی عنوان کرد و افزود: هشت سال دفاع مقدس یادگار بسیج و رزمندگان اسلام بود که هنوز هم از سفره آن ارتزاق می کنیم.

وی با بیان اینکه دوست و دشمن امروز به بسیج به عنوان الگوی جامعه اعتراف می کنند، افزود: تحریم ها یکی از ماموریت های دشمن بود که موفقیت آمیز نبود.

فرمانده سپاه شهداء آذربایجان غربی گفت: مذاکره و مبارزه از سوی دشمنان به عنوان برنامه پیگیری می شود که در حال حاضر مذاکره با 5+1 بر سر موضوع هسته ای با این هدف دنبال شده است.

سردار خرّم با اشاره به اینکه ارتباط و پیوند دو کشور ایران و آمریکا از برنامه های دشمن است، افزود: بازگشایی سفارت و تعامل سازمان های مردم نهاد از دیگر برنامه های دشمن در ایران است.

فرمانده سپاه شهداء آذربایجان غربی با بیان اینکه تغییر سبک زندگی ایرانی - اسلامی به سبک زندگی غربی از دیگر توطئه های دشمنان است، افزود: با وجود تاکیدات مقام معظم رهبری در این زمینه هنوز توجه جدی نشده است.

سردار خرّم فعالیت سایت ها، رسانه ها و فضای مجازی دشمن را تغییر سبک زندگی ایرانی ها عنوان کرد و افزود: ایجاد دوگانگی بین مردم و نظام و شکاف بین امت و ملت از دیگر توطئه های دشمنان است که در ایران دنبال می شود.

وی توسعه فرهنگ حقوق بشری آمریکا در ایران را از دیگر توطئه های دشمنان عنوان کرد و گفت: وضعیت حقوق بشر در این کشور خنده آورترین موضوع است.

فرمانده سپاه شهداء آذربایجان غربی با بیان اینکه در 36 سال گذشته نظام اسلامی با توکل به خداوند متعال و با هدایت های رهبری در همه صحنه ها پیروز شده است، افزود: نظام اسلامی در مقابله با برنامه های سخت دشمن در فضا، زمین، دریا پیروز شده است.

سردار خرّم با اشاره به اینکه امروز هم در عرصه های دیپلماسی و پشتیبانی از مظلومان جهان موفقیت های مطلوبی به دست آمده است، خاطرنشان کرد: تغییر در باورهای جوانان از دیگر توطئه های دشمنان است.

ارسال نظرات
آخرین اخبار