خبرهای داغ:
مسئول نمايندگي ولي فقيه در سپاه خوي:

بسيجيان سنگر نشينان وحافظان حقيقي انقلاب اسلامي هستند

حجت الاسلام محمد رستمي گفت: بسيج حافظ و مدافع دستاوردهاي ا نقلاب اسلامي است و در تمامي عرصه ها سربلند است.
کد خبر: ۸۵۹۸۷۷۲
|
۰۲ آذر ۱۳۹۴ - ۱۷:۰۴
به گزارش خبرگزاري بسيج آذربايجان غربي، مسئول نمايندگي ولي فقيه در سپاه خوي در مراسم يادواره 123 شهداي دانش آموز شهرستان خوي برگزاری یادواره شهدا ها را بزرگترین کلاس درس برای جوانان و نوجوانان و نسل جدید عنوانو افزود: دانش‌آموزان باید تلاش کنند که راه شهدا و اهداف آنان را به درستی بشناسندو ادامه دهند.

وی با اشاره به اینکه دانش‌آموزا ن شهید دوران دفاع مقدس اکثریت در سنین 13 تا 18 سال بودند، تصریح کرد: این دانش‌آموزانشهید با عقل و درایت بسیار خود توانستند نام خود را تا ابد جاودانه کنند و مایه مباهات و افتخار ایران و اسلام شوند.

حجت الاسلام رستمي با بیان اینکه احیای ارزش‌ها، نظام جمهوری اسلامی را به سمت پویای یسوق می‌دهد، اظهار کرد: ایثار و از خودگذشتگی شهدا بزرگترین ارزشی است که باید پاسداشته شود .

وی یادآور شد: امنیت و آسایش امروز ما حاصل غیرت، فداکاری و ایثارگری همه شهدایی است که جان شیرین خود را وقف جمهوری اسلامی کردند.

مسئول نمايندگي ولي فقيه در سپاه خوي در بخش ديگر از سخنان خود خطاب به دانش‏آموزان امروز و متولیان فردای کشور گفت:شما دانش‌آموزان باید ارزش‌های نوجوانان روزهای جنگ و جهاد را به همراه داشته باشید، نوجوانانی که در مبارزه علیه کفر شرکت کردند و به درجه رفیع شهادت نائل آمدند.

وی شهدای نوجوان کشور را پیشتازان فرهنگ ایثار و شهادت دانست و خاطر‌نشان کرد:‌ این شهدا که برای دفاع از آب و خاک و ناموسشان خود را به آب و آتش می‌زدند و با دستکاری شناسنامه‌هایشان خود را به صحنه نبرد با دشمن می‌رساندند،امروز باید الگوی نسل نوجوان و جوان امروز و آینده‌سازان ایران اسلامی باشند.

ارسال نظرات