خبرهای داغ:
به منظور گرامیداشت یاد و خاطره شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی، از خانواده شهیدان عمر رسول پور و عبدالله احمدپور اول دیدار و سرکشی شد.
کد خبر: ۸۵۹۸۷۶۴
|
۰۲ آذر ۱۳۹۴ - ۱۶:۵۶
به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، در این دیدار مدیر کانون بسیج فرهنگیان، مسئول ایثارگران سپاه مهاباد، معاون پرورشی و تربیت بدنی و مسئول ستاد شاهد و امور ایثارگران آموزش و پرورش مهاباد حضور داشتند.

سرهنگ دوم پاسدار علی حسینی، مدیر کانون بسیج فرهنگیان با تبریک هفته بسیج به خانواده های معظم شهدا، به ویژه خانواده های معظم شهیدان عمر رسول پور و عبدالله احمدپور اول خانواده شهدا را بهترین میراث برای انقلاب اسلامی عنوان کرد .

وی افزود: خانواده شهداءکسانی هستند که با اهدای خون فرزندان و پدران خود نهال نو پای کاشته شده به دست امام (ره) را آبیاری کردند تا با گذشت زمان تنومند شده و خاری در چشم استکبار جهانی باشد.

سرهنگ حسینی، لازمه تدوام راه شهدا را داشتن بصیرت در زمان کنونی دانست و بهترین راه برای عدم انحراف از مسیر شهدا را اطاعت پذیری بی چون و چرا از ولایت مطلقه فقیه دانست و آنرا چراغ راهی برای رهایی از فتنه های موجود استکبار داخلی و خارجی عنوان کرد.در پایان دیدار از خانواده های معظم شهدای فرهنگی با اهدای لوح تقدیر و هدیه تقدیر و قدر دانی بعمل آمد.

ارسال نظرات