همزمان با هفته مبارک بسیج ویژه برنامهیادواره شهدای پایگاه شهید کاظمی حوزه شهید چمرانناحیه مقاومت بسیج سپاه تکابدر مسجد امیر المومنین (ع) و با حضور پر شور بسیجیان و تعدادی از مسئولین شهرستان و خانواده شهداء برگزار گردید.
کد خبر: ۸۵۹۸۷۴۶
|
۰۲ آذر ۱۳۹۴ - ۱۶:۳۶
به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، در این مراسم جانشین ناحیه مقاومت بسیج تکاب ضمن عرض تسلیت ایام سوگواری امام حسین(ع)، فرا رسیدن هفته مبارک بسیج را به محضر مبارک ولی امر مسلمین جهان، خانواده های شهدا، ایثارگران، جانبازان و آزادگان و کلیه بسیجیان جان برکف ایران اسلامی و ملت شریف ایران تبریک گفت.

سرگرد کرامتی در ادامه سخنان خود گفت: زمانی که در جامعه باطل پررنگ نشان داده شود، حق و نشانه های آن کم رنگ ظاهر خواهند شد و اگر حق پررنگ باشد باطل کم رنگ خواهد گردید و حق همان صفات پسندیده ای است که در شان و منزلت انسان است.

وی افزود: شهیدان برای دفاع از حق بپا خواستند و جانب حق را گرفتند و در این راه از همه چیز خود گذشتند، خودشان را نثار اسلام و انقلاب کردند تا نشانه های حق پر رنگ گردد.

وی با اشاره با آیه مبارک 81 سوره اسراء«و قل جآء الحق و زهق الباطل. ان الباطل كان زهوقا» گفت بشارت خداوند مننان است که اگر حق بیاید باطل خواهد رفت.

کرامتی در ادامه گفت: شهیدان با گذشتن از جان، مال، خانواده و خوشی های روزگار به تکلیفشان عمل کردند و حالا که ما مانده ایم باید به تکلیف خود عمل کنیم آن هم زنده نگه داشتن یاد و نام شهیدان است.

جانشین ناحیه مقاومت بسیج تکاب اظهار کرد: شخصیت هر انسانی بر اساس اعتقاداتش شکل می گیرد و زنده نگه داشتن شهید یعنی زنده نگه داشتن شخصیت و اعتقادات ایشان و همینطور زنده نگه داشتن اعتقادات شهید یعنی زنده نگه داشتن حق.

به گفته کرامتی باطل هیچگاه در برابر حق ساکت نمی نشیند و برای از بین بردن حق تلاش می کند لذا ما باید با زنده نگه داشتن یاد و نام شهدا در مقابل باطل ایستادگی کنیم و همانا هر کس در برابر شهدا، یادشهدا، نام شهدا و آرمانهای شهدا ایستادگی و انکار نماید باطل است و باطل رفتنی است.

در پایان به تعدادی از بسیجیان فعال پایگاه شهید کاظمی لوح یادبود و جوایزی اهدا شد.

ارسال نظرات