مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه استان سیستان و بلوپستان :
مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان گفت: در راستای طرح محرومیت‌زدایی 4455 بسته اقلام بین محرومین استان توزیع شده است.
کد خبر: ۸۵۹۸۷۴۲
|
۰۲ آذر ۱۳۹۴ - ۱۶:۱۷

علی اکبر جعفری  در جلسه شکوه هجرت با محوریت تجلیل از فعالان و خادمان دوره‌های جهادی اظهار داشت: بسیج در راستای فرامین مقام معظم رهبری و ابلاغ سیاست‌های اقتصاد مقاومتی در عرصه های مختلف  خدمت‌رسانی می‌کند.

وی افزود: در استان داشتن اتاق فکر برای گروه‌های جهادی تا اقشار مختلف تحت پوشش خود را با تقویت بهتر و با قدرت بهتری در این راستا بپروراند ضروری است.

مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه سلمان بیان کرد: بیان طرح‌ها با پیشنهاد هر یک از اعضا ی اتاق فکر و یا دریافت طرح‌ها از طرف اعضای گروه یا هر فردی که علاقه‌مند به ارائه طرح باشد و تصویب طرح‌ها با رعایت تمام جوانب در رسیدن به اهداف مورد نظر موثر خواهد بود.

جفعری گفت: این اتاق با هدف برنامه‌ریزی و راه‌اندازی و ساماندهی برنامه‌های برای کمک به عرصه مقاومتی و لزوم تمرکز بر روستاها بسیار حائز اهمیت است.

وی تصریح کرد: در راستای محرومیت‌زدایی تعداد 4455 بسته اقلام شامل کفش، کت، پیراهن،و همچنین ساخت مدرسه، مسجد، خانه عالم از کارهای گروه‌های جهادی است.

وی با اشاره به هماهنگی آمادگی کامل گروه های جهادی در مواقع بحرانی، اضافه کرد: در شهرستان زاهدان در چند روز گذشته بارندگی منجر به سیل رخ داد و با وجود حضور گروه‌های جهادی اما کارایی کاملی که باید گروه‌های جهادی می‌داشتند کمتر مشاهده ش

ارسال نظرات