مسئول بسیج دانشجوئی سپاه حضرت قمر بنی هاشم علیه السلام گفت: بسیجیان باید خود را برای مطالبات امام و منویات رهبری آماده کنند.
کد خبر: ۸۵۹۸۷۳۵
|
۰۲ آذر ۱۳۹۴ - ۱۶:۰۵

به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛ احمد راستینه، مسئول بسیج دانشجوئی سپاه حضرت قمر بنی هاشم علیه السلام در دوره تربیت و تعالی ناحیه ای بسیجیان شهر بروجن گفت: بسیجیان باید خود را برای مطالبات امام و منویات رهبری آماده کنند.

این هادی سیاسی بسیج، افزود:‌ یک بسیجی باید در این مسیر نسبت به تحولات جهانی و حرکت رو به رشد آن آگاهی داشته باشد که در جهان چه تحولاتی رخ می دهد و همچنین نسبت به تحولات منطقه ای آگاه و بیدار باشد که در منطقه و همسایگان چه خبر است و وظیفه ما در رساندن پیام انقلاب چیست.

وی ادامه داد: سومین عرصه ای که بسیجیان باید نسبت به آن بصیرت و روشن بین داشته باشند تحولات داخلی است که اخیراً مقام معظم رهبری دغدغه مسئله نفوذ را مطرح فرموده اند.

راستینه، گفت:‌ این مسئله را باید جوانها بدانند که باید با آمریکا چه بکنیم؟ رابطه داشته باشیم، مذاکره کنیم؟ .... این سؤالات را اگر ما ندانیم دچار لغزش می شویم. وظیفه ما در مورد انتخابات چیست؟

راستیه خاطر نشان کرد : یک تصمیم راهبردی مؤلفه هایی دارد. ما را در د اخل مشغول نکنند که از بیرون غافل بشویم. ما باید د ر ابتدا غرب و آمریکا را بشناسیم. شعار نه غزه و نه لبنان جانم فدای ایران را دادند تا ما فقط محیط داخل خود را ببینیم و به بیرون کار نداشته باشیم.

مسئول بسیج دانشجوئی سپاه استان چهارمحال و بختیاری، به آفات یک تصمیم راهبردی اشاره کرد و گفت :نشناختن حریف، نشناختن خودمان، برخورد سلیقه ای، برخورد احساسی، فریب خوردن و ترسیدن و مرعوب شدن، اعمال حب و بغض های فردی، ترجیح منافع فردی و گروهی را از آفات تصمیمات راهبردی جناحی برشمرد.

ارسال نظرات