نماینده ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج اردل گفت: زنی که به همسرش اظهار عشق و محبت کند بهترین غنیمت را برای زندگی خود به ارمغان آورده است است.
کد خبر: ۸۵۹۸۷۳۳
|
۰۲ آذر ۱۳۹۴ - ۱۶:۰۱

به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛ حجت الاسلام والمسلمین مسلم رضائی، مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج اردل در نشستی پیرامون سبک زندگی اسلامی و اصول همسرداری که با حضور بسیجیان منطقه میانکوه برگزار گردید با اشاره به اهمیت روابط بین زن وشوهر در خانواده گفت: آیین همسرداری شامل محبت به همسر، احترام متقابل، خوش اخلاقی، نداشتن توقع بیجا، بخشش یکدیگر می باشد.

حجت الاسلام رضائی با اشاره به سفارشات ائمه اطهار به فرمایشی از امام رضا علیه السلام اشاره کرد و افزود: زنی که به همسرش اظهار عشق ومحبت کند بهترین غنیمت است.

وی ادامه داد : پیا مبرگرامی اسلام (صلی الله علیه و آله و سلم) می فرمایند: بهترین همسران کسانی هستند که دارای عشق ومحبت باشند. مواظب باش به همسرت توهین وبی ادبی نکنی ، ناسزانگویی ، دشنام ندهی، بی اعتنایی نکنی، نزد دیگران آبرویش را نریزی، بر او توهین نکنی اگر توهین کردی او نیز به تو توهین می کند، و قلبها مکدر می شود و کینه پیدا می شود و صفا و محبت از بین می رود و دائما در نزاع و کشمکش خواهید بود.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه اردل تصریح کرد: بداخلاقی موجب ایجاد بیماریهای عصبی می شود و در این زمینه پیامبر گرامی اسلام می فرمایند: هر زنی که با شوهر مدارا نکند و او را برچیزی که قدرت و توان آنرا ندارد وادار کند هیچ کار خوبی از او قبول نمی شود و خدا را در حالی که غضبناک است ملاقات می کند.
ارسال نظرات