فرمانده سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان گفت: با هدف محرومیت زدایی در نقاط محروم سیستان و بلوچستان، 34 خانه محروم توسط گروه‌های جهادی احداث شد
کد خبر: ۸۵۹۸۷۲۹
|
۰۲ آذر ۱۳۹۴ - ۱۵:۴۸
 
 

 

به گزارش خبر نگار خبر گزاری بسیج سردارحسین معروفی در جلسه شکوه هجرت با محوریت تجلیل از فعالان و خادمان دوره های جهادی اظهار داشت: آنچه که امروز گروه های جهادی به زیبایی خلق می‌کنند تفکر بسیجی است.

وی با اشاره به اینکه مردم داری، انقلابی بودن و پیروی از مکتب اسلام سه شاخصه اصلی بسیج است، افزود: بسیجیان انسان‌های انقلابی بوده که بدنبال پیش برد اهداف انقلاب هستند.

فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان بیان کرد: بسیج در پنجم آذر ماه 58 توسط امام (ره) بنیان گذاری شد و امام، ورود بسیج را در 8 سال دفاع مقدس سبب تغییرات جدی در این عرصه دانست و عامل پیروزی سربازان اسلام شد.

سردار معروفی با اشاره به اینکه بسیج در عرصه های مختلف به ویژه سازندگی، علم و فناوری، هسته ای، فرهنگی و .... حضور داشته است، گفت: این کشور با فرهنگ بسیحی، انقلاب و ولایت بزرگ شده است.

فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان گفت: با هدف محرومیت زدایی در نقاط محروم سیستان و بلوچستان، ساخت 34 خانه محروم، 8 خانه عالم،و بازسازی 14 مدرسه توسط گروههای جهادی انجام شد.

وی از وجود گروه‌های بومی جهادی در سیستان و بلوچستان خبر داد و اضافه کرد: از این تعداد 80 گروه جهادی ویژه خواهران و برادران دانشجو است.
فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان افزود: دانشجوی ما در یک گوشه نشسته نیست بلکه دغدغه دین و مردم را دارد چرا که فرهنگ بسیجی درون آن ریشه دوانده است

 

سردار معروفی با بیان این که گروههای جهادی در استان دارای شناسنامه هستند، گفت: در برنامه های پیش بینی شده در حوزه محرومیت زدایی به طور ویژه به این قضیه نگاه خواهد شد

 

 

 

 

ارسال نظرات