امروز طی مراسمی از خبرنگاران و اصحاب رسانه و مطبوعات استان چهارمحال وبختیاری که در کنگره ملی 2436 شهید استان فعالیت کردند تجلیل به عمل آمد.
کد خبر: ۸۵۹۸۶۶۰
|
۰۲ آذر ۱۳۹۴ - ۱۴:۳۳

به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛ فرمانده سپاه قمربنی هاشم(علیه السلام) امروز در این مراسم اظهار کرد: کنگره ملی شهدای استان کار بزرگی بود که با کمترین هزینه ولی با بهترین کیفیت انجام گرفت.

سردار رضا محمد سلیمانی گفت: به‌طور مستقیم 250 هزار نفر در این کنگره شهدا حضور داشتند که این آمار چشمگیری است.

وی تصریح کرد: اصحاب رسانه و مطبوعات استان به خوبی این رخ داد بزرگ فرهنگی را پوشش دادند و مراسم تجلیل از این افراد کار تجملاتی است و تجلیل اصلی از طرف خدا است چرا که این کار با نیت الهی انجام گرفته است.

فرمانده سپاه قمر بنی هاشم(علیه السلام) اذعان کرد: زندگی نامه شهدا بهترین راه برای تولید فیلم و داستان نویسی است و می‌توان با هنر و خلاقیت شهدا را به‌عنوان الگویی مناسب به نسل جوان معرفی کرد.

سردار سلیمانی به هفته بسیج اشاره کرد و گفت: بسیج کار احساسی نیست و با منطق انجام می‌گیرد. وی بیان کرد: خوشبختانه بسیج در عمل در حال فعالیت است و مردم آن را به‌طور جدی لمس کرده‌اند.

فرمانده سپاه قمربنی هاشم(علیه السلام) به جنگ نرم اشاره کرد و اظهار کرد: جنگ نرم همچون جنگ نظامی قابل مشاهده نیست و باید همه به آن توجه کنند.

وی مقابله با جنگ نرم را یکی از وظایف رسانه‌ها و مطبوعات دانست و افزود: رسانه ها و مطبوعات باید آن را به جامعه نشان دهند و بتوانند با آن با تمام قوا مقابله کنند.

ارسال نظرات