پیام استاندار کردستان به مناسبت هفته بسیج

عبدالمحمد زاهدی استاندار کردستان در پیامی هفته بسیج را به بسیجیان جان بر کف تبریک گفت.
کد خبر: ۸۵۹۸۶۴۳
|
۰۲ آذر ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، در پیام عبدالمحمد زاهدی به مناسبت هفته بسیج آمده است:

بسیج شجرة طیبّه و درخت تناور و پرثمری است كه شكوفه‌های آن بوی بهار وصل و طراوات تعیین و حدیث عشق می‌دهد.

امام خمینی(ره(

تفکر بسیجی بر شالوده محکم و پویای اسلام استوار بوده و تفکری پویا و زنده است که به جامعه حیات و نشاط می بخشد. پیاده سازی تفکر سازنده بسیجی در جامعه، کشور را در مقابل حوادث و ناملایمات بیمه خواهد کرد، چرا که در تفکر بسیجی ایستادگی و شهادت و اطاعت از رهبری، با بینش و معرفت وجود دارد و این عوامل سد محکمی در مقابل سیلاب های خانه برانداز و مخرّب دشمنان دین و این مرز و بوم است.

در این راستا امام راحل و عظیم الشان برای مقابله با جریاناتی که امنیت ملی را مورد هدف قرار داده بودند، نهاد مقدس بسیج را به وجود آوردند و این تشکیلات صرفا مردمی، تمامی اقشار را برای دفاع از کیان انقلاب اسلامی سازماندهی نمود و مانند درختی تناور است که شاخه‌های آن در میان اقشار مختلف و تمام نقاط اجتماع گسترده شده است.

بسیج پس از دوران دفاع مقدس وظایف خطیر دیگری بر عهده گرفته و در حال حاضر به دلیل ظرفیت های بالقوه بسیج در زمینه های مختلف از جمله در بعد فرهنگی و نیاز کشور به تحول نظام اداری ضروری است این نیروی انقلابی در این جهبه نیز جایگاه نخست را داشته و برای ایجاد تحول در ساختار اداری کشور حضوری چشمگیر و اثرگذار داشته باشد.

این جانب هفته بسیج و سالروز تاسیس این نهاد مقدس را به همه بسیجیان جان برکف تبریک عرض کرده، امیدوارم در پرتو عنایات الهی و پیروی از منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) که همواره خود را یک بسیجی می دانند، در پاسداری از ارزش های اسلامی انقلابی موفق و موید باشند.

ارسال نظرات