خبرهای داغ:
فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی با بیان اینکه 320 هزار نفر در اقشار مختلف بسیج در استان فعالیت دارند گفت: در کشور 21 قشر متخصص بسیج وجود دارد.
کد خبر: ۸۵۹۸۶۴۲
|
۰۲ آذر ۱۳۹۴ - ۱۴:۱۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج خراسان جنوبی، سردار سید هاشم غیاثی ظهر امروز در حاشیه همایش روز قشر بسیج طلاب و روحانیون خراسان جنوبی اظهار داشت: بسیج از پنج مولفه جنگ سخت، جنگ نیمه سخت، جنگ نرم، عمق‌بخشی داخلی و عمق‌بخشی خارجی و دکترین دفاعی در چهار مولفه جنگ‌ نرم، جنگ سخت، جنگ نیمه سخت و عمق بخشی داخلی نقش دارد.

وی با بیان اینکه 320 هزار نفر در اقشار مختلف بسیج خراسان جنوبی فعالیت دارند گفت: در کشور 21 قشر متخصص بسیج مانند بسیج مهندسی، بسیج اساتید، بسیج دانش‌آموزی، بسیج دانشجویی، بسیج هنرمندان، بسیج کارمندی، بسیج فرهنگی، بسیج ورزشکاران و بسیج طلاب وجود دارد.

غیاثی با بیان اینکه 700 پروژه اقتصاد مقاومتی در سال جاری با اعتبار 12 میلیارد تومان در دستور کار قرار داشته است، تصریح کرد: تاکنون 470 کارگاه در استان به سرانجام رسیده است.

فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی افزود: سپاه و بسیج متولی حل طلاق نیست اما به علت نگرانی‌های که در این موضوع وجود دارد جلسات متعددی را گذاشته‌ایم و در این جلسات دو ایده را دادیم.

غیاثی ادامه داد: نخستین ایده این بود که طرح‌ها و ایده‌هایی را در این حوزه بدهیم که قابل اجرا باشد و دوم نیز بتوانیم از ظرفیت اقشار مختلف در راستای راه اندازی ارتباط روانشناسی در حل مشکلات و معضلات این حوزه کمک کنیم.

فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی با بیان اینکه 38 گردان امام حسین (ع) و 38 گردان بیت‌المقدس در استان وجود دارد، افزود: بعد از جریان فتنه 88 در هر شهرستان یک گردان امام حسین (ع) به وجود آمد.

غیاثی اضافه کرد: همچنین باید 460 گردان عاشورا و الزهرا در استان وجود داشته باشد.

وی یکی از سیاست‌های حوزه بسیج سازندگی کمک به محرومیت‌زدایی در قالب اقدامات عام‌المنفعه است، خاطرنشان شد: از سوم تا 6 آذرماه بیمارستان صحرایی در روستای تخته‌جان درمیان تاسیس میشود.

فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی با بیان اینکه این بیمارستان 17 روستا را تحت پوشش قرار می‌‌دهد، اضافه کرد: بسیج جامعه پزشکی با سازماندهی و گروه‌های جهادی اقدامات خوبی را انجام داده که یکی از این کارها بیمارستان صحرایی است.

وی با اشاره به بحث نفوذ و استحاله، عنوان کرد: امام راحل (ره) بعد از پذیرش قطعنامه 598 و بعد از تایید برجام بحث نفوذ را مطرح کردند.

فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی با بیان اینکه مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) با شروط 9 گانه‌ای که در تایید برجام زدند 9 راه نفوذ را بستند، تصریح کرد: اگر نعمت وجودی مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) نبود حداقل 9 راه نفوذ با تایید برجام اتفاق می‌افتاد.

غیاثی افزود: روحیه استکبارستیزی در بعضی از مسئولان تنزل پیدا کرده است و غرق در غرب شده‌اند.

وی گفت: اگر به نسبت آنچه که در پیرامون ما می‌گذرد تحلیل نداشته باشیم نمی‌توانیم نسبت به آن آرایش پیدا کنیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها